Gå til innhold

Volvotreff Bergen!

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

• Svar 365
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joda, litt bommer og slikt, men hvis man godsnakker litt og legger fram gode planer oversiktlig og vi lover å oppføre oss, ikke forsøple etc, så tror jeg ikke det bør være noe problem. Eneste er kanskje at de fraskriver seg alt ansvar når det gjelder forsikring da. Ser ut som om de fleste vil ha en søndag, så da skal jeg finne noe. Prøve å unngå midt i russetiden kanskje. Hehe!

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg laget en liste over folk her, er litt for knapt enda spør du meg! :) Men, men...

Volvotreff

De som har sagt de kan:

Colli

DaButcher

V940R6

v240

Larsen-Racing

940tic

Fantastic Volvo + venner

De som tror de kan komme:

hhenr

Eirik B

Volvo Original

kiddyen

volvo v40 t4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar det jo i april/mai

OK, sånn går det når eg glemmer halve innholdet i tråden :P

jeg kjører allerede på sommer, har gjort det helt siden jeg fikk bilen! :P

Har ikkje vært mye trygt med sommer de siste par-tre dagene.. :P

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet det! :) Ikke si det til noen, er bare idiotisk, men har ikke råd til vinterdekk. Kjører ikke hvis det er masse snø på veiene da. Da blir den hjemme! Men vinteren er jo teoretisk over da, men har sendt søknader nå, så får vi se hva jeg gjør videre. Skal holde tråden i live i hvert fall, og så må dere være flinke til å verve folk som skal være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg laget en liste over folk her, er litt for knapt enda spør du meg! :) Men, men...

Volvotreff

De som har sagt de kan:

Colli

DaButcher

V940R6

v240

Larsen-Racing

940tic

Fantastic Volvo + venner

De som tror de kan komme:

hhenr

Eirik B

Volvo Original

kiddyen

volvo v40 t4

er et par fra laksevåg her som også er interessert... når var det snakk om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke leie Eikås?

Så kan en kjøre "gris" på bane og treffes.

Hadde vært gøy, hvis planene mine holder har 940en både høyere ladetrykk og Bilstein på plass på den tiden =)

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider