Jeez Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Er ganske fersk på detta her, men Hayens hjelper til så langt som mulig. Har nettopp pressa inn stempelet på den ene kalipperen, mens eg gjorde dette ser eg ei svart væske bli pressa ut gjennom støvpakningen på stempelet. Er dette bremsevæske eller bare ei gugge som har bygd seg opp over tid bakom der? Eller må kalipperen på overhaling? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 sikket bare litt gugge..for bremseveske er ikke svart :) Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Nei, den er jo ikkje det, men kan jo fort bli farga av bremsestøv og drit som ligger rundtom der.. Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Den kan bli litt mørk hvis den ikke har vært skiftet på lenge. Skal ikke komme noe væske ut derfra så spørs om du ikke har lekasje i calipern? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 kjør overhalingssett fra biltema eller noe... mest sannsynlig så er det hull i mansjetten til stemplet! og det er som kjent ikke bra å ha Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Nettopp på denne siden var det at den ytre bremseklossen var nesten helt vekkslitt, alle de 3 andre bremseklossane var mindre enn halvslitte (men så gamle at belegget datt av når eg slapp klossen i bakken fra magehøgde..) Den ene siden er ferdig montert, men fikk problemer med den nevnte siden; de metallforingane som festeskruene til kalipperen er ført igjennom er pressa en god cm ut av gummien. Får ikkje benda de inn igjen heller.. Kjenner at eg aldri skulle begidd meg ut på detta her :) Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 de metall foringene må vel gå lett ut og inn, så prøv å få de ut,puss de og klin de inn med ett eller annet fett. vannpumpetange/varme og rå makt er vel tingen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Ja, de skal det ja? Får prøve å slite litt på de imorra tenker eg.. Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg