Gå til innhold

Min Golf III 1,8i 96

Ranger emnet


Stress87

Anbefalte innlegg

Og 1,8T det er snakk om er vel 150hk originalt pluss litt frisering, så det kan muligens bli stramt.

Greit å godkjenne den med 150 hester, men om du kjører med mer, så er det litt trygt for ens egen del også om bremsene tåler effekten (eller tåler G60-bremsene mer?).. :)

 

Edit; Litt sein, visst.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 221
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og 1,8T det er snakk om er vel 150hk originalt pluss litt frisering, så det kan muligens bli stramt.

Greit å godkjenne den med 150 hester, men om du kjører med mer, så er det litt trygt for ens egen del også om bremsene tåler effekten (eller tåler G60-bremsene mer?).. :)

 

Edit; Litt sein, visst.. :)

G60 har vel samme bremser som VR6, så da skal det jo i teorien gå med 174. Kanskje 190 om VR6 Syncro bruker de samme bremsene. I teorien altså:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår