Gå til innhold

små tøff mb190 selges (ungdoms bil) billig

Ranger emnet

tjekk

Anbefalte innlegg

Har en 85 mb 190 2.0 e. altså en 122 hester motor med mekanisk innsprut.

har drevet å annonsert den til 20 000 kroner, men den går nå for 10 000 kroner! prisen er ikke prutbar men synes den er forsvarlig.

Årsavgifta er betalt og bilen er EU OK fram til måned 10 i 2007!

Bilen er ikke strøken så her kommer en liste med de feilene jeg kommer på!

fleste av feilene koster ikke mye penger men tar mere tid å fikse en jeg har til overs å legge i å repparere den.

-veldig dårlig førerstol

-trenger å bytte dørlås på fører døra (følger med)

-feste sideruta rett i førings skinnene.

-mangler en bitteliten brakket til waieren ned til automat kassa så kassa kjenner ikke hvor mye gass man gir nå så man må gire ned manuelt. fungerer helt ok å kjøre med.

-etter jeg bytta tenningslås slutta viskerne å gå, men da var jeg jo ut med den bryteren man oppererer vindusviskerne med så regner med det er dårlig kontakt bare.

-jekk festene blei rust sveisa da jeg kjøpte bilen, men det er litt overflate rust under lista som går midt på døra på førersida.

-så er den ekkel når den er kald og går ikke reint på tomgang og stopper på tomgang avåtil.... vet ikke hva det kan være, men er sikkert en bagatell som plugger eller kabler eller bensinfilter eller noe.

da tror jeg det var alt.

ring meg på 95806400 eller send mail til emilvj@hotmail.com

Ikke ta kontakt om du mener jeg skal fikse noe av feilene for deg for det har jeg ikke tid til. å ikke ring om du skal prute..... da blir den heller vinterbil.

hær er noen bilder av bilen: som dere ser er det en bbs fanger på den og bilen er senket. bbs fangeren er ikke 100% bra stand så jeg hadde villa bytta til en fanger fra 89 eller nyere orginal fanger.

mbfront.jpg

mbbak.jpg

framfra.jpg

ratt.jpg

badstol.jpg

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider