Gå til innhold

Min Corrado 1.8T

Ranger emnet


JuB

Anbefalte innlegg

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøpte meg 5.50cs inifity kappa idag, passa som smurt i dørside :D Så jeg trenger ikke nye dørsider alliakvel, bruker orginal høytaler deksel også.

 

Ikveld har jeg å fetteren min strekt diverse kabler til stereo, 2stk phono, 1 remote, 1 strømkabel og 2 par høytaler kabler bak i bagasjerommet. I tillegg har jeg strekt nye "gullkabler" ut til døra, var et lite helvete, men gikk greit tilslutt. Så imorra skal jeg kjøpe litt diverse kabel sko å få koblet komposett og basser :) Tok dessverre ingen bilder, men kan fikse imorra om noen er intressert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en seriøs oljelekkasje fra returen på turboen, returen hadde skrudd seg litt ut, men det er fikset nå :)

 

Ellers var jeg i kr.sand igår å hentet basskasse og bunn som Peltz hadde i sin gamle corrado, kommer bilder av den når jeg har fått presset det nedi bagasjerommet :D

 

Håper du likte testturen Peltz :D

 

Edit: Målte co-potmeteret i helgen, viste kun 340ohm, å dette skal vise 500ohm. Men hvodan i huleste for jeg justert det? Prøvde å vippe av det blå "lokket" på toppen, men det var ikke mulig å vippe ut..

 

Dørhåndtaket på fører siden er også fucked! Så vurderer å kjøpe sånn repair kit fra ebay, noen som har erfaringer med det? Eventuelt hva har dere gjort når slikt har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bilder:

 

Synes ikke lyktene er så gale, men skulle gjerne hatt hvite/røde..

001baklykt.JPG

 

Kjøpte denne på boomcar i grimstad, 1 dag senere fikk jeg pm av Peltz om at han hadde en kasse som passa på kusehåret som han kalte det :D

002gamle_basskasse.JPG

 

Kassa jeg kjøpte av Peltz

006ny_basskasse.JPG

 

Gamle pærer

003gamle_%f8ys.JPG

 

Nye "xeon" pærer, forbanna møl, ikke vits å selge disse som xeon :( 400kr kosta det for 1 par h4 og et par h3.

007nye_lys.JPG

 

Et til av nye pærer, men ble hvertfall litt bedre lys

008nye_lys_2.JPG

 

Også et av motorrommet :)

005motorrom.JPG

 

Har bestilt meg repairkit til begge dørhåndtakene også, håper de kommer fort, tungvint når ikke førerdør vil opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tennkablene der var ikke noe særlige å kjøre med, monterte dem igår kveld. Kjørte til jobb idag, dro litt på så bare kutta hele motoren, akkurat som ingenting ville tenne. Har testet litt ikveld igjen, sjekke at de henger fast osv, men ingen hjelp. Satt på de gamle stive sorte igjen, så nå fungerer alt som det skal.

 

acoupe: er disse til g60 maskiner orginalt? Eller er det til annen type motor med samme pluggledninger?

 

Noen som vet om pluggledninger må være tilpasset til hver motor-type?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tennkablene der var ikke noe særlige å kjøre med, monterte dem igår kveld. Kjørte til jobb idag, dro litt på så bare kutta hele motoren, akkurat som ingenting ville tenne. Har testet litt ikveld igjen, sjekke at de henger fast osv, men ingen hjelp. Satt på de gamle stive sorte igjen, så nå fungerer alt som det skal.

 

acoupe: er disse til g60 maskiner orginalt? Eller er det til annen type motor med samme pluggledninger?

 

Noen som vet om pluggledninger må være tilpasset til hver motor-type?

 

hm, jøss, trodde dem skulle funke helt fint jeg så lenge du fikk dem på.

Han jeg kjøpte dem av hadde dem på en vw 8v motor, så trodde dem passa på g60 og så lenge man fikk dem på!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår