Lethal Skrevet Desember 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by MaDDoG Dette høres jo MEGET lovende ut lethal.. gleder meg til februar ;) Jeg håper det!! ;) Skal høre med NMK Hadeland om de er villige til et samarbeid, det er jo mye motorsport interesse her i traktene men det synes nesten ikke, og det er ingenting som er så god reklame som dette.. + at det er veldig sentralt.. Kryss fingrene ;) Mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by Lethal Jeg håper det!! ;) Skal høre med NMK Hadeland om de er villige til et samarbeid, det er jo mye motorsport interesse her i traktene men det synes nesten ikke, og det er ingenting som er så god reklame som dette.. + at det er veldig sentralt.. Kryss fingrene ;) Mvh Lethal Hmmm.. Snakk litt med Danna da, faren hans som er leder der... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Desember 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by borabora Hmmm.. Snakk litt med Danna da, faren hans som er leder der... Ahh!! :D Takk for opplysningen!! da skal jeg ta en prat med han!! :D mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Har nå prata med Danna, som skal lufte det for faren sin i helga... Jeg og Zombie skal i tilegg utarbeide et brev til NMK Hadeland i helga der vi gjør rede for hvordan vi kan løse dette og hvorfor de burde være med! Når det gjelder Hebbes er han i Polen for øyeblikket så har ikke fått noe ordentlig svar av han enda... Oppdateringer kommer etter helga ! Må bare påpeke at vi er fortsatt åpne for inspill, forslag og tips!! Mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Jeg har kjørt ca 5år på Lisjøen ved Starmoen/Elverum. Der er det 2 baner. En for ferdighetstrening og en for hastighetstrening. Den første krever førerkort og påskiltet bil. Den andre krever hjelm og bur. Én seriøs grunn til å kreve skiltbiler(og ev. verre STENGT BANE) er foruensing. Hvis det blir funnet ÉN oljeflekk stenger SFT hele butikken. Forøvrig er det Sørskogbygda Motorklubb som står for opplegget. Prisen er symbolsk. Det var 50/100,- for en dag/helg eller 200,- for sesongen. Det er "gratis" det. c",) Ellers vet jeg at de kjørte på Randsfjorden ved Hov i Søndre Land for snørrogførti år siden. Tror det var noe opp mot Dokka også? mvh Trond c",) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePOX Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Vw-Audi klubben arrangerer bilkjøring på isen i Sigdal hvert år. Dit skal vi i Februar! :D, men du kan sikkert ta kontakt med Hebbe's Racingklubb og spørre hvordan de fikk tillatelse. (Det er de som arrangerer for vw-audi klubben) Men jeg stiller opp på Randsfjorden også jeg ! Alltid moro å Grisekjøre!! Siter E-UP ! Epox goes electric !!Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by ePOX Vw-Audi klubben arrangerer bilkjøring på isen i Sigdal hvert år. Dit skal vi i Februar! :D, men du kan sikkert ta kontakt med Hebbe's Racingklubb og spørre hvordan de fikk tillatelse. (Det er de som arrangerer for vw-audi klubben) Men jeg stiller opp på Randsfjorden også jeg ! Alltid moro å Grisekjøre!! Bare så jævla synd det er samme helga som SvenskeRally.... :mad: Var visst eneste helga som alt var ledig der..... :rolleyes: Og han har jo prøvd å kontakte Hebbe alt. ;) Og ja var mye kjøring på Randsfjorden før, vært utpå der selv jeg. :D Og enda mer for mange år siden men da var jo ikke ting så nøye. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Da har jeg sendt avgårde en mail til NMK Hadeland. Den så omtrent slik ut... Hva er dette? Hei! Vi er to bilinteresserte gutter fra Jevnaker. Vi jobber og lever for bil, som er den store interessen! Noe vi synes mangler i kommunen, og egentlig hele landet, er et tilbud til bilinteressert ungdom. Dette har vi lyst til å gjøre noe med! Hva er ideen? Ideen vår er å arrangere et lovlig arrangement for gateregistrerte biler, på isen, på Randsfjorden. Det er alltid veldig mye fokus på ungdom og kjøring, og gjerne ulovlig kjøring. Men det har seg også sånn her i lille Norge at det er svært begrensede muligheter for ungdommer å få prøve seg for eksempel på glatt føre uten å risikere reaksjoner. Vi har lyst til å arrangere en dag der helt vanlige folk kan komme å prøve sine ferdigheter på glatt føre i kontrollerte former, og få lov til å tøye grenser uten å sette andre innbyggere i fare. Hva har NMK Hadeland med dette å gjøre? Vi vet at det har blitt arrangert israce på Randsfjorden i ”gamle dager”, og vet at det er ganske strengt å få tillatelse til å gjennomføre noe treff som dette. Vi håpet på å kunne innlede et samarbeid med NMK Hadeland om å arrangere dette treffet. Vi vil bli oppfattet som så seriøse som mulig, det er så fryktelig fort gjort å bli avfeid som ”en gjeng bilbøller som vi kjøre på isen med gamle rustholker”. Dette er et inntrykk vi ikke ønsker. Med eventuelt NMK Hadeland i ryggen, tror jeg vi vil stille mye sterkere ved en eventuell søknad til kommune og politi. Hvorfor er dette interessant for NMK Hadeland? Dette tror vi kan være veldig interessant for NMK Hadeland fordi dette er en gylden mulighet til å lage litt blest rundt motorsport i lokalmiljøet. Det vil også være en kjempe bra mulighet for eventuelle rally førere og vise seg frem for folk og eventuelt sponsorer. Når de kjører rally får jo publikum sjelden se bilene mer enn et kort øyeblikk. Her kan de få sjansen til å se ordentlige rallybiler leke seg på isen, og virkelig vise hva de kan. Vi ser for oss vanlig kjøring for personbiler meste av dagen, men med innslag av spesielle showklasser med diverse rallybiler. På dette viset vil dette arrangementet være veldig publikums vennlig. Hvor ? Vi har prøvd å se oss litt rundt etter forskjellige plasser i nærmiljøet det kunne være muligheter for å arrangere et slikt treff. Vi har hittil havnet på Haugerstranda ved Hadeland Glassverk på Jevnaker. Dette fordi det ligger veldig sentralt, det er gode parkerings muligheter på land og det er lett å komme ut på isen. En annen viktig ting er at det er veldig langgrunt på Haugerstranda, så det pleier å være veldig tykk is. Vi har også fått høre at det har vært is bane der nede før, så dette gjorde at vi bestemte oss for å satse på Haugerstranda. Men det er jo ikke søkt eller noe enda, så vi er fortsatt åpne for forslag. Er dette noe folk vil ha? JA! Dette er helt klart noe folk vil ha, og greier vi å arrangere dette seriøst vet jeg om mange som vil reise veldig langt for å komme på et slikt treff. Det er trossalt veldig få slike treff i løpet av vinteren. Motor interessen har som kjent eksplodert i Norge de siste årene, og nå med Petter Solberg som verdens mester og Jan Erik Larsen som bilambassadør på tv skjermen så er interessen raskt stigende. Motorsport i og rundt Hadeland er jo ganske ”kjent”, men allikevel er det ikke så veldig mange som vet at det blir gjort ganske mye innen motorsport her på Hadeland og omegn. Vi har bilcross, rally, offroad og gokart. Vi vil prøve å holde prisene på kjøring på et ”absolutt” minimum. Dette er rett og slett fordi at alle kan ha råd til å prøve seg. Interessert ? Så da kommer vi ned til det store spørsmålet. Er dere interessert i å få til et slikt treff? Dette vi har skrevet her er en veldig grov skisse over hvordan vi har lyst til å få det til, så vi er absolutt åpne for forslag, råd og vink for å få dette til å fungere. Vi håper dette faller i smak, og med hjelp fra dere og andre motorinteresserte tror jeg dette treffet er dømt til å lykkes!! Planer om sikkerhet, førstehjelp, vakthold og sånne ting har vi også tenkt og planlagt en god del , men det kan vi komme tilbake til hvis dette faller i smak. Dato for treffet har vi sett for oss engang i Februar. Mvh Steffen Kim Ståle Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Nice. :) Får håpe de er positive. :cool: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90q Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Det så jo ut som en veldig seriøs søknad da, bare kommunen er med på å godkjenne dette så er det sikkert ikke umulig at dette er noe som kan fortsette med årene som kommer også.. Lykke til og hvis det blir noe av så kommer jeg med en god gammal golf med noen fortsatt levende hester i, mulig at det skal settes inn gti motor med 110hk på 750kg bil(MORRO):) MVH audi 90quattro Siter det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by audi 90quattro Det så jo ut som en veldig seriøs søknad da, bare kommunen er med på å godkjenne dette så er det sikkert ikke umulig at dette er noe som kan fortsette med årene som kommer også.. Lykke til og hvis det blir noe av så kommer jeg med en god gammal golf med noen fortsatt levende hester i, mulig at det skal settes inn gti motor med 110hk på 750kg bil(MORRO):) MVH audi 90quattro Takk takk! Dette er jo ikke søknaden egentlig da, mer et spørsmål om samarbeid ;) Søknaden sender vi til Komunen når NMK er i boks ;) Vi prøver å gjøre dette så seriøst som mulig men samtidig gjøre dette til et treff for de som har lyst til å kjøre på isbane uten en hel haug med mikk makk... Så vi prøver å lage det så enkelt, gøyalt, seriøst og underholdene som mulig.. Ingen lett oppgave men vi skal prøve! Mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Snakket så vidt med pappa i går kveld.. han trodde kanskje det kunne bli vanskelig å få til, men dere får ringe eller vente på noe svar..har ikke rukket å snakke no spes om det. Vi får vente og se.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Desember 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 OK! Vet det ikke er lett, men tror det absolutt er mulig.. Da venter jeg på et offesielt svar fra NMK Hadeland, skal begynne å lage en søknad til komunen også.. Mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Naf motorsport blir sikkert med på et sånt arrangemang... Kan jeg ha prøveskilter på bmwen min?? den er godkjent og alt sånt... MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Desember 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by MeSs Naf motorsport blir sikkert med på et sånt arrangemang... Kan jeg ha prøveskilter på bmwen min?? den er godkjent og alt sånt... MeSs Det er i hovedsak for biler med hvite skilter... Men er den spesiell nok kan det hende du kan få kjøre.. Men dette må vi se nærmere på.. Naf var en god ide! SKal se om jeg får kontakta de så fort som mulig.. Mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg