Gå til innhold

Blå R34 GT-R på vei til Norge!

Jonte

Anbefalte innlegg

Trodde du mente jeg var en av de som "følgte på" skjønner du :)

Jeg er helt enig i det du sier, det er alltid det negative man fokuserer på , dette har jeg erfart selv også. Jeg ønsker Kim lykke til med prosjektet jeg,og jeg gleder meg til å se bilen i levende live på ett eller annet treff.

Originally posted by Smurfen

Burde kanskje sitert fra "vil ha skyline" da dette ikkje var retta mot noen spesielle. DU er jo som du sier en av de mange som har hørt.. (og ikkje skreiv det faktisk!) Det er jo alltid det negative som blir fokusert på.. og i visse tilfeller overdrevet kraftig. Har jo "hørt" ein god del om r34'en og no.. Men er jo ikkje halvparten som er sant!

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Unnskyld hvis noen følte seg truffet elle noe sånt. Bare sånn at det er klart en gang for alle.. Mente ikke å henge ut noen! Og den røde skylinen i bergen.. Er jo ikke så rart at den ikke så helt strøken ut fyren fikk bilen på sommeren og hadde det vært meg så ville jeg prioritert å kjøre den fremfor å fikse alle tingene som kanskje ikke var så fine.. Har vært snakk om at han skal fikse på den nå i vinter så bilen kommer nok til å være meget pen når den kommer ut av garasjen til våren.. Tror bilen til kim kommer til å gi de fleste hakeslepp jeg.. Ser jo på bmw'ene, som sagt tidligere så faller kanskje ikke stilen til kim på bmw'ene i smak hos alle men alt blir gjort skikkelig og det virker ikke som om penger er noen hindring.. Det sto jo i salgsanonsen på den gule bmw'en at det var påkostet ca 350.000 kr *gleder mg til vårmønstringen i bergen*:D :D

[x] 2000 Topkart Yamaha 100

1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC

[x] 1987 Fiat Croma Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audibils4

Vårmønstringen er noe å glede seg til ja men du vil ikke se noen svart gtr-34 der i år.

christian

Han skal vel ha en show off på gatebil?!

Tror dette kan bli veldig spennende... den bilen kommer til å koste skjorta, for jeg tviler på at alt er betalt på den.... tenker da videre på godkjenning både TuV og norsk godkjenning... forsikring ikke minst! Det kommer vel litt plastikk på den også kan jeg tenke meg?

Christian: Det er vel ikke du som driver Bergen bilelektronikk?

Vet du om den E34 som kommer er Vino sin?

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke vi snakker om de samme bilene.

Dette var skyline r400 bygd fra fabrikken for og kjøre gtjc med.

Dygd fra nismo med ratte for dem på feil side.Samme problem i japan som i norge.

I norge 80%høyresvinger på bane og i japan motsatt.

Enklere og kjøre fort når du sitter lengst unna grøfta.

Det ble laget 18 stk og 5 av bilene ble solgt til "ikke" racebilførere

som testbiler.

1970 mazda 1300 coupe med maria elena

1974 mazda 1300 airbrush

1976 wv typ2 bus med porchemotor

1983 mazda rx-7 imsa

1984 cevy g20 van

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by villejan

Han skal vel ha en show off på gatebil?!

Who knows?

Christian: Det er vel ikke du som driver Bergen bilelektronikk?

Vet du om den E34 som kommer er Vino sin?

Nei det er nok ikke meg, jeg er Kims "handyman" på bilene hans.

Tenker du på Seidl-Audi Vino?

Christian

audifemmer 4ever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...