Gå til innhold

Passaten min

Ranger emnet

[kj]

Anbefalte innlegg

• Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by passat kara

ok danke, bare lurte på hvordan dekk du hadde og hvor mye luft du hadde i hjul buene, tru e må ha større felger og dekk ska e få fylt ut mine.. syns min ble dritt høy.. ell leppa er jo lav da :/ men men kjøre med 195/50-15 og det er SMÅTT smått... SMått å godt ;) hehe nei det er alt for smått..

uansett.. hvordan var det å ta av listene på kjerra di?

mvh

vemund

De sitter fast med plugger og de fleste pluggene satt meget godt fast. måtte lirke litt å skyve de ut av festene i lista, men dro ut noen fester også da... kjekt med sinna lim da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da blire noen nye oppdateringer på gang her ;)

456F0001.jpg

456I0003.jpg

456I0004.jpg

456I0005.jpg

456I0006.jpg

456I0007.jpg

456I0008.jpg

måtte bare montere sånn fort og gææli... skulle gjerne ha hatt noe lakk på, men må sparkle opp igjen rillene.. :( var vist ikke bra nok i følge oppretteren... så I got work to do...!

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

må sparkle opp der vi har sveist.. ikke sparkle igjen.. hehe.

den andre grillen var ikke helt lik din - din bygger litt ut.. men samme farge ja;) hehe

blir kuul bilen din.. liker grillen, men skjønner ikke helt hva dere syns er så kult med de lyktene der.. når jeg ser dem minner det meg om gamla i samma veien som meg.. liker dem ikke.men smaken er som baken :D

Vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har kjøpt meg PG 6.5 comp sett og coax høytalere til dash.. pluss at jeg har handlet meg bakfanger.. så nå blire vell bra. må prøve meg med noen nye bilder etterpå vell ;)

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider