licorice84 Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 ok, idag bytta jeg fordelerlokk og pluggledninger +ledninga fra coilen til fordeleren. det hjalp ikke en døyt:rolleyes: Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blacklude Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 :rolleyes: setter den på verksted jeg, har time torsdag. drittttleiiiiiiii:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 ah! fortell meg hvordan det gikk, da! har noen små ting til på lur som jeg skal prøve, men er nær ved å gi opp:mad: Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 GTI-R jeg vil annbefale deg og skjekke koblingene som går ut fra forderleren. de småe ledningene.. om det er brudd i dem hjelper det ikke mye... og coilen er heller ikke dum skifte ut, eller bare teste med en annen.. Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 takk for forslaget, skal titte litt på dem i morgen. har sjekka at de sitter ordentlig, men det kan jo være at de har løstnet i andre enden. prøvde som sagt å bytte fordelerlokk og pluggledninger + ledningen fra coil til fordeler, uten nytte. oljeslangen fra toppdeksel til innsuget trekker seg også sammen når man gasser litt... Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Her har du problemet: Originally posted by GTI-R påvei tilbake fra biltema på alnabru. lite suppe... Kjøpte vel ikke motordeler der? :-) Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 åhjoooo, tok komplett motorbytte der borte :D:D:D neida, handla bare noe småtteri Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 idag tok jeg og stefatter'n litt diagnostikk igjen, og vi konkluderte med at bensinpumpa er gåen. nå er det ingen lyd i pumpa lenger, og bilen starter ikke. skifter pumpe og ser hva som skjer :op Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blacklude Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 å.. lørdag kjørte jeg en 5-6mil før jeg stoppet bilen i 5min. da ville den ikke starte. startet å dauda vekk etter 1-2sekund. visste at den ville starte viss jeg ventet så det gjorde jeg, og etter en halvtime startet å gikk den.. ikke skikkeli alså, ikke når det andre gasspjeld åpner seg (over 4000rpm og med en del gass), det har den ikke gjort på lenge. dessverre gikk den bare 15km før den stoppet. ventet i 10min, å den startet å gikk de siste 5km. etter det har den stått i garasjen.... selvsagt når jeg prøvde å få start igår var den batteriløs ijen.. blir spennende å se om/hva de finner ut som er galt på verkstedet.. starter den ettepå, vil jeg kjøre den rett på verkstedet uten å stoppe den, da vil den neppe starte igjen, ihvertfall ikke når motoren er godt seg skikkelig varm. noen som kan ane hva det er nå? tips til verksmesteren kunne gjort det lettere for han å pengepungen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 akkurat samme opptreden som bilen min. men hos meg, så ER det pumpa, er ganske sikker, for den fungerer ikke. skal bytte den snart også får vi som sagt se :D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 idag gikk pumpa igjen og bilen starta, men fortsatt alle ovennevnte problemer. kan det være reléet til pumpa som er defekt/gåent? eller en dårlig sikring en plass som gjør at pumpa ikke får nok spenning til å øke trykk når jeg gir gass eller noe liknende? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blacklude Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 de sa at det var pumpa med meg, så jeg har bestilt ny nå. får den vel skiftet på mandag! så får vi bare håpe de har rett.. tett på 3k koster den på mekonomen..:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 okay, as I thought! sur pris på den pumpa :/ si fra hvordan det gikk etter bytte! :op Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 ganske teit å kjøpe ny pumpe til 3 laken, hvis det ikke er sikkert at det er den som lager problemer. burdte heller testet men en lånt pumpe eller dra på høggern først... Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 jepp, det er iallefall min plan sånn i starten... vet om en gti som står pga rust, skal måke over pumpa derfra tenker jeg! Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg