Gå til innhold

Tips/forslag

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som synes at V8 Power forumet kunne blitt Amcar forumet og bare flettet alle under forumene sammen?

Med under forum mener jeg chevrolet-Chrysler-Dodge etc..

Titter innom de sidene i ny og ne og det er ikke akkurat så mye posting der. Er vel bedre med et "Amcar forum" som er en del besøkt, enn mange "under forum" som er "døde"??

Godt mulig det bare er meg.. :o

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en god ide! De andre som prinsippielt favnes av V8- begrepet, f.eks tyske, engelske og italienske biler med V8, bruker ikke dette forumet likevel.

Er ikke sikker på om dat blir noen revolusjon, men anbefaller at det gjøres et forsøk.

64 Thunderbird ht 390/C4

99 V70 2,0 propan

92 Space Wagon 7s 1,8 + delebil

x-66 Mustang ht 289/C4

2* 91 Galant Gli 2,4/1,8 rip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at de typiske Amcar-underforumene kan legges ned og henvises over hit.

Samtidig synes jeg vi fortsatt skal ønske hjertelig velkommen:

A) Folk med Amcar UTEN V8

B) Folk med andre V8 utstyrte biler enn Amcars.

Selv om det bryter med en firkantet definisjon av et V8 forum eller et Amcar forum.

Generelt er er lite tilhenger av å endre på forum'er som funker.

Se hva som skjedde med Autofil forumet på NRK. De hadde et eget forum sammen med alle de andre NRK-forumene som funket helt ok.

Så oprettet de Pit Stop og alt ble bare møl. Der har jeg for lengst gitt opp å skjønne hvem som har svart på hva, hva jeg selv svarer på osv. Og hva i all verden er vitsen med disse idiotiske "gjengene" og "grupper" og gud vet hva???

Fikk masse intern mailer der med "vil du være med i gjengen min?"

Herregud. Slik sluttet jeg med da jeg begynte på ungdomsskolen.

Et forum som funker ser jeg på omtrent som en vennegjeng som hygger seg i sosialt lag.

Tenk dere en slik situasjon hvro dere blir avbrutt av en tulling som sier noe sånt som "Hei dere! Nå skal vi bare omorganisere oss litt. Dere som sitter der borte flytter dere hit og dere som sitter her flytter bort dit og alle sammen må presentere seg for hverandre på nytt igjen med nye navn! Og ETTERPÅ kan dere snakke videre!"

Selvfølgelig ville vi blitt irritert!

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hot Rod

Samtidig synes jeg vi fortsatt skal ønske hjertelig velkommen:

A) Folk med Amcar UTEN V8

B) Folk med andre V8 utstyrte biler enn Amcars.

Helt enig, og selvsagt de som ikke har men kanskje drømmer om det ;)

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal et evt Amcar-forum inkludere bilene uten V8!

Er også veldig for å samle de ulike merkene som under forumer her i dette (som det f.eks er på Opel-forumet)

For de med euro-/japs V8 er det jo kjekt å sammenligne/skryte litt av motorene sine med noen som faktisk forstår litt, ikke slite med å forklare en 18åring med 1,5L og turbo at din motor faktisk er råere... :D

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle for meg, men jeg har også snakket med Amcar om at de burde lage forum, men neida, derfor synes jeg at det burde være fritt frem for å lage et amcarforum. Burde kunne markedsføres etc.. tjene penger på etc.;)

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Jeg syns at det skal være et forum for alle bilmerkene er greit. Men for amcar gjengen. Så holder det med et forum syns jeg. Om det heter Amcar forum eller V8 forum er det samme for meg. Men jeg syns det er unødvendig med eget Camaro forum, og eget Mustang forum, Amcar kan være på et forum, blir det masse underforumer synker aktiviteten. det er min teori.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår