Morty Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Jeg synes at dere skall slutte å klage på plassen, det er alt bestemt og ikke noe vits å gjøre endringer på det.. Streetmeet skal være på metro senter, og backup planen er på vallhall.. hvor er vallhall? Status Bilpark: Omega 3000 Turbo, Omega 3000, Omega 2,0, Omega 2,6, Rekord E2 2,2i, Rekord E1 2,0S, Rekord D 1,9, Ascona B 2,0S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Jeg synes folka på shell på strømmen burde komme i en laang kolonne, har vært mye folk der i det siste, slikt er bra :) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Lokale kan vel stikke på shellen en halvtime før da vel, så åke rett før. Tar jo ikke akkurat lang tid på motorveien well - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Jeg stiller. Håper at jeg får swappa bilen min til da, eller så blir det noe annet. [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Lokale kan vel stikke på shellen en halvtime før da vel, så åke rett før. Tar jo ikke akkurat lang tid på motorveien well Ikke dumt, ikke dumt ;) Da får vi vel med oss de som ikke vet om meetet. x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Ikke dumt, ikke dumt ;)Da får vi vel med oss de som ikke vet om meetet. Er det streetmeet snart? :rolleyes: Er vel ikke til å stikke under en stol at jeg kommer til å være på Shell på strømmen en god tid i forveien så lenge værer tilsier at det er mulig sombrero Men kan vi ikke sørge for at de få som skulle møte opp tidlig på metro heller setter kursen mot Shell på Strømmen i påvente på at tiden blir inne? Politiet i Lørenskog er skikkelig agressive mot fete biler og ungdommer bak rattet. Merket det seinest i går kveld eller hva Rage, Dr Bass osv? angry Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Er ikke lett å forstå seg på politikk eller politiet... Dette er ingen ny sak [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Er det streetmeet snart? :rolleyes: Er vel ikke til å stikke under en stol at jeg kommer til å være på Shell på strømmen en god tid i forveien så lenge værer tilsier at det er mulig sombrero Men kan vi ikke sørge for at de få som skulle møte opp tidlig på metro heller setter kursen mot Shell på Strømmen i påvente på at tiden blir inne? Politiet i Lørenskog er skikkelig agressive mot fete biler og ungdommer bak rattet. Merket det seinest i går kveld eller hva Rage, Dr Bass osv? angry Håper jeg blir truet selv, skal jeg be dem ta skilta mine. Lurer på hva de skal backe up de tomme trusla sine med da. - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Jeg kommer nok, i min nye bil som jeg får i morgen! Ser kanskje noen på strømmen snart også (jeg er han i rød Mr2 som kommer innom en gang i blant når jeg har perm) 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 I will be there.. Mulig med noe som kan vekke litt oppsikt, vi får se :D Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Joa de er ganske aggressive mot oss ja, men jeg forstår de litt også. Stakkars narko dealera må jo få være i fred i parkeringshuset :) Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Håper jeg blir truet selv, skal jeg be dem ta skilta mine. Lurer på hva de skal backe up de tomme trusla sine med da. Personlig så har de krysset streken, og strukket strikken min. Neste gang de stopper meg eller prøver seg med "har fått klager på en Audi som ligner på din" så skal jeg forklare dem at de får slutte å sjikanere meg, fordi jeg faktisk ikke kan kjøre bilen min uten at de skal snu og følge etter for å "sjekke" meg ut! Men kommer politiet på Streetmeet så skal jeg nok få tatt meg en liten prat med dem. chicken Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 jeg kommer ihvertfall til metro møter opp på shell i strømmen først jeg også hvis det var noen som skulle det da?? tror det blir fimelig fett der ja :cool: vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Møtes på shell fra 20 og utover da ( tidligere for de som ønsker det da seff ) så kjører vi i kolonne til metro ( kolonne betyr biler på rekke ikke grisekjøring som opphever rekka ) Ses der folkens.. Mvh Erik [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 En del av folka fra Oslo og skal muligens spise babb i LS før meetet fatality ..så om vi (Oslofolka) gjør det kunne vi alle kjørt i en SVÆR kolonne?!! :rolleyes: Om ALLE møtes på shell i strømmen ellr no før vi drar mot Metro alle sammen?!!! *HiHi*..Hadde jo vært sjef.. :dude: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg