Gå til innhold

Fjernstyring av eksisterende sentrallås...

Primera SI

Anbefalte innlegg

Hallo... har slettet den andre tråden eg hadde om dette spørsmålet siden det stod ein del andre spørsmål der og... Det eg lurer på er:

Kan eg på ein enkel måte få fjernstyrt den orginale sentrallåsen min? det er jo mangen andre P11 som leveres med fjernstyring... og det var sikkert mulig å få som ekstrautstyr på ein SI og... Derfor burde dette vere lett etter min meining... Dersom noken kan hjelpa meg med dette så er det supert!

Dette er ein 97 mod 5D Nissan Primera SI

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat holdt på med å finne fjernstyring til sentrallåsen på min 1996 Volvo 460. Kan se noen av alternativene jeg har i denne tråden på amotor. Som du kan se i denne tråden kjøpte jeg denne pakken fra mobilsentrum for 299 kroner som jeg skal koble til den eksisterende sentrallåsen i bilen min. Burde virke fint. Mulig litt mer jobb en de andre alternativene, men er jo mye billigere også.

[ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS

[x] 2001 Volvo V40 1.9D

[x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler

[x] 1974 VW 1300S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers kan du ta den dyre metoden, montere alarm. da får du både sikra bilen og fjernstyrt sentrallås...

MVH

Primera

Har vurdert det og.. men det koster vel fort 5 - 6000 kroner eller kansje meir.. og det er vel begrenset kor masse eg sparer i forsikring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert det og.. men det koster vel fort 5 - 6000 kroner eller kansje meir.. og det er vel begrenset kor masse eg sparer i forsikring...

Bilradiospesialisten skulle ha 3500 ca for Defa alarm pakke til Micra'n min..

Det er vel den "billigeste" forsikringsselskap godkjente Alarmen..!

Så, vist du ikkje skal ha topp of the pops, så funker vel det?

Dette var med fjernstyring.. (sjønt, det var det orginalt også)

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilradiospesialisten skulle ha 3500 ca for Defa alarm pakke til Micra'n min..

Det er vel den "billigeste" forsikringsselskap godkjente Alarmen..!

Så, vist du ikkje skal ha topp of the pops, så funker vel det?

Dette var med fjernstyring.. (sjønt, det var det orginalt også)

får sjå ka eg finner på... skal ha meg ein tur til bergen i morgen... skal innom eit par plasser å sjekke der... veit om ein bilrekvisita butikk ved bystasjonen... får stikke innom der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får sjå ka eg finner på... skal ha meg ein tur til bergen i morgen... skal innom eit par plasser å sjekke der... veit om ein bilrekvisita butikk ved bystasjonen... får stikke innom der...

Sjekket du opp med bilxtra typen?? Vist du skal innover mot haugesund en gang,

så er det jo ikkje lange veien ut til den butikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket du opp med bilxtra typen?? Vist du skal innover mot haugesund en gang,

så er det jo ikkje lange veien ut til den butikken!

ringte til de i går... ringte faktisk både bilxtra og mekonomen i haugesund... de sa at det var gått ut... måtte sikkert kjøpe alarm eller ta kontakt med hellanor.. ka e da for ei bedrift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringte til de i går... ringte faktisk både bilxtra og mekonomen i haugesund... de sa at det var gått ut... måtte sikkert kjøpe alarm eller ta kontakt med hellanor.. ka e da for ei bedrift?

Hellanor selger vel mye lys artikler, Recaro stoler for voksne og barn ;)

og ellers en del i den gata der!

Er vel verdt et lite forsøk det og! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo... har slettet den andre tråden eg hadde om dette spørsmålet siden det stod ein del andre spørsmål der og... Det eg lurer på er:

Kan eg på ein enkel måte få fjernstyrt den orginale sentrallåsen min? det er jo mangen andre P11 som leveres med fjernstyring... og det var sikkert mulig å få som ekstrautstyr på ein SI og... Derfor burde dette vere lett etter min meining... Dersom noken kan hjelpa meg med dette så er det supert!

Dette er ein 97 mod 5D Nissan Primera SI

Bilextra tar 1013,- for speedy fjernstyring av sentrallåsen til min MB 124.

Strømmen bilradio tar 2500 for full defa-alarm, men da måtte jeg montere den selv.

Hva du må ha varierer litt med type lås. Noen sentrallåser har ikke driver (motor) på førerdøra, så hvis man låser opp ei anna dør, låses ikke førerdøra opp. Da må du i tilfelle ha en ekstra driver for å putte inn i førerdøra. Min sentrallås er vakuumdrevet, så jeg trenger kun en liten sak som kobler seg inn på ledningene til vakuumpumpa.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider