Gå til innhold

Galant turbo nykommer


Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er bilder. Gadd ikke å legge de ut i går, ble så sent før jeg fikk de beer

IMG_0869.jpg

Trykkmåler øverst til høyre:)

IMG_0871.jpg

IMG_0868.jpg

IMG_0867.jpg

IMG_0866.jpg

IMG_0864.jpg

 

Mangler litt listverk, spoilern må nok byttes, fronten er rulla (hvorfor gjør folk sånt?) rød på nytt så det er en del skille, tenninga må stilles, litt kondens i tanken, døde plugger, men hva kan man forvente til 2500 kr? De tre andre alufelgene ligger baki granadaen

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk:D Hvor mye hester er det originalt i disse? Syns ikke den gikk såå bra;)

Men kan virke som den ikke lader for fullt:( Den trykkmålern går fort opp til 0 (den prikken i midten av målern) men det skal mye til før den går til neste hakk.. Hører at turboen lader da! oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! når jeg gir turtall:D Artig...

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Par bilder til...

 

resten av felga:

IMG_0873.jpg

 

Motorrom:

IMG_0879.jpg

 

Bagasjen:

IMG_0880.jpg

 

Hmm, så i posten til clonebaby at galant turbo skal ha 150-170hk. Det kan min umulig ha. Så da blir det forsking på hva som er galt:( Vet at pakninga til eksosmanifoil er død, skal skifte denne.. Den drar i hvertfall løs hjula lett ved 3-4k rpm og bråslipp av clutch:D Noen som vet om bra plass for å handle performance deler i nord norge? Må vel stikke innom den nye butikken til han lyd på hjul karen i bodø.. Mye vil ha mer, så vil være forberedt til den dagen kommer:D En kompis har en ic liggende som jeg skal overta, får se hvordan det blir;) Mulig jeg driter i å selge energolfen, og stjeler oljekjøler fra den til galanten + gtibremser og stash til den kommende diesel einseren;)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått langt den bilen din elle?

 

Du får høre med gsi-power hva han ska gjøre med sin glant turbo....kanskje du kan få deg en delebil...

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at jeg skal selge den med det første;) Blir i såfall når jeg får råd til 2.0 16v turboen fra VR4 galant. kiddie Skal skifte fordelerlokk, rotor, plugger og pluggledninger, får se om den blir friskere da. Pluss at jeg skal få stilt tenninga og bytta pakning til eksosmanifoilen..

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døøøh.:D Self skal jeg ha IC!;) Kommer kanskje til helga, er en kompis av han jeg kjøpte biln av som har en. Skikkelig sugerør fra turbo til innsug da!:D Sikkert 1 tom eller noe... Men det blir meg et hælvete å legge rør til IC.. Ørten bøy fra turbo til ic pga den helvetes breie radiatoren.:( Ang. rust så har jeg ikke funnet noe:) Men har ikke vært under bilen ennu, så time vill shåvv!

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår