Gå til innhold

video:gatebil treff på stord

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

En kvalitetsfilm dette her :D

Bra filming, stabilt, zoomer på de rette detaljer.

Meget meget bra musikk som passet ypperlig med det rolige sveipende tempoet! Endelig noen som gjør ting rett :)

Stå på!

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kvalitetsfilm dette her :D

Bra filming, stabilt, zoomer på de rette detaljer.

Meget meget bra musikk som passet ypperlig med det rolige sveipende tempoet! Endelig noen som gjør ting rett :)

Stå på!

Takker.Er på rett vei med andre ord :) .Skulle egentlig bytte klipp i takt med musikken,men det var tidsforsinkelse i redigeringsproget så eg skippet det.

Hersker Hans: Har ikkje gjort noe med hastigheten på klippet med subbene.De flyttet mye på seg,og laget MYE lyd yodude

Commodore A "69 V8

945Lt "98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye biler jeg kjente igjen her ja :p

men... den motorlyd konkurransen var rar... 200SX'en hørtes da ut som hadde mere lyd en den derre oransje greia... den 200SX'en har irriterende høy lyd.. den kommer ofte forbi oss nede i byn

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker.Er på rett vei med andre ord :) .Skulle egentlig bytte klipp i takt med musikken,men det var tidsforsinkelse i redigeringsproget så eg skippet det.

Hersker Hans: Har ikkje gjort noe med hastigheten på klippet med subbene.De flyttet mye på seg,og laget MYE lyd yodude

Kult. Jeg syns Mustangen burde vunnet lyd konkuransen, men hvis det var om å gjøre å ha høyest/mest plagsom lyd så skjønner jeg valget :)

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De burde vel egentlig brukt en db måler får å korekt resultat.Og siden vinneren var med i klubben så vil eg tro det var litt kompis stemming.Regner med att de gjør det anderledes neste gang.Tror det var en trans am som laget mye lyd også,men folk begynte å stille seg foran video kameraet så eg måtte fjerne mange klipp.

Commodore A "69 V8

945Lt "98

Lenke til kommentar
Del på andre sider