Gå til innhold

Mekanisk Insprutning!

Ranger emnet


Volvoturbo240

Anbefalte innlegg

Hvilke biler har mekanisk insprutning...?

 

Tenker på biler med store motorer, 6`er eller v8..!

 

Skal ha større insprutning på volvon min da den jeg har ikke gir stort mye bensin. Tenkte da å få kjøpt ei brukt mekanisk insp å plugge de hullene som blir til overs.. Poenget er jo det at den må levere bensin til minst 250 hk+.

 

Edit: Vet jeg kan bruke insp. fra noen poscher og mercedes 500e men de er så sjeldne å derfor dyre..!

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men gasser på en turbobil er jo døden... med mindre man har vunnet i lotto..!

 

Skal derfor ha innsprut, å får å ikke må bygge om hele driten å koste på så mye vil jeg ha noe alla mb 500e insp...

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp kjøpt en Chevrolet 5,7L V8 fra 1992. Den har gått 130.000km og er utstyrt med såkalt TBI (Throttle Body Injection).

Jeg skal bygge om denne motoren til vanlig forgasser og har derfor ikke bruk for TBI systemet.

 

Er det er noe du kunne bruke?

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp kjøpt en Chevrolet 5,7L V8 fra 1992. Den har gått 130.000km og er utstyrt med såkalt TBI (Throttle Body Injection).

Jeg skal bygge om denne motoren til vanlig forgasser og har derfor ikke bruk for TBI systemet.

 

Er det er noe du kunne bruke?

 

Kan jo berre køyre doble dyser om det skal på firer da.

Men sikkert ikkje berre barnemat å montere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det de gjorde i gruppe A var å bruke en bensinfordeler fra merce 8er og plugge 4 utganger. brukte vel 550cc dyser (litt mindre på 1,2 og 4 og mer på 3 sylinder)

står en 740turbo på en høgger her som kan se ut som har komplett motronic. er vel å foretrekke det framfor k-jet

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut får at jeg sattser å sette på 2 ekstra elektroniske dyser med trykkføler på innspruten jeg har.... Det får holde for nå...!

 

Har gode erfaringer med å justere opp bensintrykk på k-jet.

Kanskje det hadde vært en løsning?

Men har brukt tillegsdyser sammen med oppjustert bensintrykk.

Må også justere styretrykket for å få det til å fungere.

2004 Volvo V70 D5 AWD "Black Edition"

2001 VW Golf IV 4-Motion 1,9 TDI 150hk/320nm

1983 VW Golf GTI 16V Turbo (Overmotorisert-leketøy)

1981 Volvo 244 (Bane/drag-prosjekt)

1968 VW 1300 (Orginal-prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår