Gå til innhold

Vinnerliste

Populært innhold

Viser innholdet med mest poeng fra 10/13/2017 i alle områder

  1. Vurderer å selge min 1991 Audi 100 2.3E, bilen fremstår som særdeles bra, alder tatt i betraktning. Kjørt 203.000 km og EU-godkjent frem til november 2019. Motor er noe modifisert og vil med ITB og noe hissigere kamaksel yte 227 hk, underkant 200 slik den står nå. Topp er portet og større ventiler montert, Velox 272' kam montert sammen med justerbart kamdrev. Innsug er også portet. Rustfritt 5-1 avstemt grenrør montert. Megasquirt datasprut slik at gammel mekanisk innsprøytning er fjernet (originaldeler medfølger). Og nei, dette er ikke en turbomotor. Gasspjeld fra 2.8 V6 er påmontert, gasspjeld på bilde (fra Mustang) kan medfølge, samt adapter til originalt innsug. Skinn sportsseter foran, skinntrekk på seter bak. Førersete har den typiske slitasjen på venstre sidestøtte.. Takluke, alufelger på sommer- og vinterdekk - med nesten nye dekk. Påkost siste årene; Ny portet topp med større ventiler og neddreid ventilstamme, kr 18000 Kamaksel, 272 grader, 110 grader lobeseparasjon og 11.5 mm løft samt justerbart kamdrev, kr 5500 Rustfritt 5-1 grenrør, kr 7500 Nye ventilløftere (INA), kr 2000 Innovate MTX-L bredbåndslambda/regulering, kr 2000 Megasquirt II v.3.0, kr 3000 Knocksense, kr 1200 Nye sommerdekk 17" 2017, kr 4000 Nye vinterdekk og felger 16" 2015, kr 6000 Rust er det forsvinnende lite av, en og annen liten flekk med lakkrust finnes, med tanke på alder er den særdeles bra i lakken. Er en bulk (uten lakkskade) på høyre bakdør, har vært der så lenge jeg har hatt bilen (siden 2003). Bilen er god å kjøre og fast i fisken. Eneste minus er begynnende rådebank på en sylinder, noe som på sikt må utbedres. Mer info og bilder på forespørsel. Seriøse bud over 25k mottas og vurderes, skambud blir ikke besvart! Bilen befinner seg utenfor Haugesund i Rogaland.
    1 poeng
  2. Jesper1201

    multronic

    Hvor, og med hvilket diagnoseutstyr? Hvis hele girindikatoren lyser rødt betyr det nødmodus, ergo. er det en feil som trigger det og da ligger det garantert lagret en feilkode på girkasse styring. Hvis du har brukt VCDS eller ODIS og fortsatt ingen feil tilstedet, kjør til feilen oppstår og få tatt en diagnose direkte - uten å skru av motor i mellomtiden. Da kommer det garantert en feilkode opp. MLT kassene er en katastrofe og har ofte feil på ECU og ventilhus. Forekommer også ofte feil på kjeder og pullyer. Hvis kjedet begynner å slure på pullyene vil du kjapt få feilkoder på forskjellig hastighet internt i kassa.
    1 poeng
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår