tidenes best bygde BMW i mine øyne da du får ingen andre like gamle biler med det en 850 kan tilby , herlig bil å kjøre.
hehe , grunnet at bilen var helt dau på strøm
så kunne ikke smekke igjen bagasjen, får den ikke opp med nøkkel , prøvde allt som ble anbefalt , 5.56 trykking løfting the works
så la den i lås å la lokket på slik at jeg kom til uten å hente en 1000amp booster for å starte den :)'
mekanismen fungerer , men lokke satt som støpt etter 4 år.
felgene er det mange som er uenige i haha
den kom på 3 plass pga de i tyskland på 850 treffet i 2002 mener jeg det var.
skal se etter no feitere , mene skal ikke ha for store , men synes det ser bedre ut med litt flere armer og kant på disse.
men vil gjerne ha tips og meninger om hva folk synes blir bra på bilen. :)
grunnen til at det ikke er blitt gjort no på bilen er for at den har stått i 4 år siden sist jeg hadde den, ubrukt, skammelig jeg vet, men det Eneste som var feil på den nå var at batteriene var daue, bremsene var fine , olja mm
jeg synes eksosen ser mye bedre ut en de orginale 4 rørene , men det er jo helt å holdent en smaks sak
til de som lurte på forbruk , sikkert foreldet , men det kan jo være noen tittere der ute min bruker , etter kjøre comp, hvis man resetter endel for å ikke få snitt,
-1,2 på pen kjøring type motorvei i ca 140 bilen ligger da på 1700 omdreininger , allt under 2000 bruker du fra 1 til 1.9 på mila, allt over , tja d sier seg selv.
-2,2 på pådrag type ujevn bykjøring
3,7 sier kjøre kompen at den bruker på mila når den står godt å durer parkert.
EDIT