Gå til innhold

Team SdS

Bruker
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Team SdS

  • Bursdag 01/04/1986

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil
  • Modell (eks S4)
    Coupe Quattro
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    1989
  • Motor (eks 1.6)
    2.2t
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    034EFI
  • Fylke
    Hedmark

Contact Methods

  • Bosted
    Ottestad

Team SdS's Achievements

  1. :) Ellers så er den ganske enkelt for deg og få et bra basemap fra 034sia du kan laste ned map til 1.8t motoren, så er det bare små justeringer du må foreta deg så har du bra kjør bar bil;)
  2. Mårn! Har du fått taki noen til og mappe? Hvis ikke kan du sende en mail til: turboed@online.no og høre om han kan hjelpe deg. Han står som distributor på 034motorsport sia.
  3. hei. jeg har brukt ledningsnett fra 90q ng motor til kg motoren, du får det til og fungere med du må bruke bensin fordeleren og slanger og dyser fra ng motoren passer ikke om værandre. er vanskelig og få NG bensin slangene til og passe over KG innsuget blir stikende ganske høyt over innsuget. du må også bruke svinghjulet og clucten fra 90qen Mvh.Steffen
  4. Hei. kan høres ut som varme sensoren på vannet dit.. du kan teste ut om det er den sensoren, det er en sensor med to ledninger som pleier og sitte høyt på motoren, med og ta av ledningen når bilen ikke vil starte og sette på en lednings stomp mellom på di to ledningene og da prøve og starte igjen..
  5. Artig med turbo på opprinelige suge motorer, Alle går stort sett for orginale turbo motorer moro og se flere som Setter på Turbo;) Hva slags Turbo og slik er det du kjører med?
  6. ;) Ja er Tresermod innsug:) Neddreide stempler er ikke så veldig bra vis man skal dra ut så veldig mye, men så lenge teninga er bra og nok men bensin så går det lenge med neddreide stempler også;) Ja skal sette inn smidde stempler nå med h råder, når gamle stempelet vart brent så fikk enne råden ganske hard med fart også;)
  7. Driver og handler inn litt deler fortia, skal ha ut litt mer gamper under panseret;) ja er quattro;) Har ikke justert bensin trykket er ganske my på en suge motor fra før, Men tenningen derimot er ganske viktig for og ikke få tennings bank ellers blir det ikke no artig i lengden, men kommer ann på hvor mye trykk man skal kjøre med og slik.. Jeg har ikke kjørt den med no orginal comp forhold med turbo på den motoren, burde senke compen for og kjøre med turbo kan jo kjøre med orginal comp men da kan man ikke akkurat kjøre på mer enn 0,3-0,4 i trykk. Kan se om jeg har no mer bilder på pcen når jeg kommer hjem fra jobb:)
  8. Bare hyggelig det:) Ikke så ofte og se 2,3E med turbo akkurat;) Jeg kjørte på 1,1Bar i trykk, men skal også sies at toppen er ganske modda også:) har kjørt med den i ca 3år med slik oppsett helt til jeg skulle prøve ut litt kvasere tening og noen andre plugger for og få litt mer effekt så tokk jeg knekken på et stempel:( Men driver og skal bygge den oppigjen nå;)
  9. Bildet av Motoren min: http://www.bilforumet.no/galleriet/showphoto.php/photo/4205/ppuser/30682 Blitt gjort endel med motoen Ned dreide stempler, Stål topp pakning Turbo og wastegate fra S2 IC fra ur quattro, Moda innsugs manifoil. Støre dyser moda luft filter bok.
  10. coscast Sitat: Opprinnelig skrevet av Tweeky 2.3E med turbo funker det, men det er en del jobb ja. Kamerat har en coupe q med 2.3E som benka 195hk på hjula. 10v eller 20v?? Kult vis du hadde noen bilder av dette. Har han kjørt lenge med turbo på den da?? Er 10v turbo ja:peace: kan se om jeg finner igjen et bildet på pcen vis du fremdeles er intresert? Den motoren gikk i 3år med turbo
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår