Gå til innhold

antibac

Bruker
  • Innholdsteller

    13
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om antibac

  • Bursdag 03/17/1990

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Motor
  • Modell (eks S4)
    Corolla
  • Biltype (eks Audi)
    Toyota
  • Årsmodell (eks 1995)
    1989
  • Motor (eks 1.6)
    1,3
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Wunderbaum og tusenmetringer
  • Fylke
    Nordland

Contact Methods

  • Bosted
    Stokmarknes

antibac's Achievements

  1. Prøvde å ta av bensinslangen framme for å blåse gjennom. Det gikk heller dårlig. Så tok jeg av bake på tanken også, og det gikk fint å blåse gjennom rørene da. Så tok jeg en bit tynn ståltråd og kjørte ned i tanken gjennom nippelen. Skrudde sammen bake ved tanken og gikk fram og blåste. Da boblet det i tanken :D Har fyrt alt sammen nå, så nå står den og går på tomgang. Prøvetur etter mat :P
  2. Vi trenger ikke å være spydig heller :P
  3. Prøvde å ta av bensinslangen til forgasseren for å se hva som skjedde når jeg tok den på starteren. De første sekundene kom det ut massevis av bensin, men etter hvert ble det bare dårligere, og til slutt kom det ikke bensin i det hele tatt ut. Noen ideer? :s
  4. For å se om den stoppa dersom jeg gjorde det.
  5. Hvor sitter forresten bensinpumpa på disse motorene?
  6. Har nettopp kjøpt meg 240, og det eneste som feiler bilen er at den stopper etter litt kjøring. Den kan fint stå å gå i flere timer på tomgang, men når du begynner å kjøre så går det kanskje et eller to minutter før den dauer pga bensinmangel. Så må man la den stå i et par-tre minutter før man kan starte den igjen. Noen som kan ha noen ideer? :)
  7. Mine kjære Omegaer har gått 304 000 og 410 000, med orginal motor etter hva jeg vet :) Det er en 91 og en 88 mod.
  8. I går fikk jeg meg en skikkelig ubehagelig opplevelse. Girkassa har begynt å lage ulyder i både første, andre, tredje og kanskje litt i femte også av og til. Fjerdegiret er imidlertid helt ok. Lyden, som høres ut som et tannhjul med en dårlig tann eller noe sånt, kom samtidig på alle disse girene, og det er vel noe som burde utbedres ganske kjapt. Kan også nevne at clutchlageret er dårlig, men det forsvarer enda ikke hvorfor fjerdegiret er lydløst. Noen som har ideer?:confused:
  9. Fant ut at det ikke gikk. Løsnet litt på det øverste panelet i midtkonsollen og fant ut at "clipsene" som holder radioen på plass er skrudd fast i radioen med to skruer på hver side. Må ut med hele fronten på midtkonsollen for å komme til inni der :( Noen som har litt erfaring med corolla e90?
  10. Jeg er nokså noob på bilstereo, og klarer altså ikke engang å få ut radioen. Har en helt vanlig ettermontert Sony ett eller annet med avtakbart display. Kan ikke se to hull i fronten på den heller. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan få den ut? :)
  11. Husk nå også på at hver gang du trykker inn clutchen, så sliter det på utløserlageret, i tillegg til selve clutchen. Du bør heller ikke sette bilen i lave gir ved stor fart, selv om du ikke slipper opp clutchen. Dette fordi at tannhjulene i f.eks førstegiret kommer til å bli smelt opp i en vanvittig fart. Det beste er kanskje å bruke girspaken/clutchen minst mulig, uten at det skal gå ut over kjøringen :)
  12. Haha, da er vel bilen min for nybil å regne. 89 modell Corolla hatchback, 5-dørs, go stand, 160 000 kilometer :)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår