Gå til innhold

Pintoman

Bruker
  • Innholdsteller

    135
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Pintoman

  • Bursdag 11/19/1992

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Kjør i fra riskokeran
  • Modell (eks S4)
    Wagon
  • Biltype (eks Audi)
    ford pinto
  • Årsmodell (eks 1995)
    1975
  • Yrke eller sivil status
    Skole
  • Motor (eks 1.6)
    351clevor
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Ombygd til V8 og resten av bilen er også ombygd.
  • Fylke
    sør-trøndelag

Contact Methods

  • Bosted
    trondheim

Pintoman's Achievements

  1. okei.... så det er snakk om å bygge en 305 chevy til 350hk+? hviss det er det å det er fyfy å bruke over 10.000-15.000? skal ikke være nå stort problem d egentli. kjøp et sett me disse toppene http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CYLINDER-HEADS-CHEVY-SB-190cc-ASSEMBLED-ALUMINUM-NEW_W0QQitemZ330300347086QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item330300347086&_trksid=p3911.c0.m14&_trkparms=72%3A1171%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318 og er blokka, veiv og råder i bra stand? hviss så er det bare å pakk det sammen med nye lager. bruk orginal oljepompe. å fått satt sammen bunndelen av motoren er jo en start. kammen blir utfordringa her. de toppene har at maksløft på 500 men det er ventilfjærene som er satt til det. men de kan byttes. ville gått for en kamm med rundt 540-550 i løft. men med 240-260 dur. så jeg fant fram til denne kammen: http://store.summitracing.com/partdetail.asp?part=LUN%2D60105LK&autoview=sku edelbrock RPM air gap er et bra valg for denne motoren. eller det kan kanskje vær en fordel med et weiand stelth innsug. har liggnende oppsett på en ford 302 måle var 350hk der å. men i følge data programmet skulle effekten ligge på 370hk. okei... start tvilinga:omfg
  2. jaja men bracket er ikke SÅÅ arti, men det krever mere av sjåfør og bil på den måten av å være stabil. mene at det er arti det er helt sikkert. men artiere blir det med litt power å litt moment. mene det er din bil å du bestemme, men så leng biln funke så e d bare å tut å kjør:thumb
  3. hehe... mange som gjør ka som helst for for å pakk inn cheva motor i den igjenn, mene 400 ford e en go motor som e krafti undervurdert. sånn passe kubikk å en go del moment. sett flere som har prøvd å bygd på disse å dem e gulle go du. går glatt å hent ut 500hk på veiva. ps. chevy vs. ford = who cares? den evige diskusjon .velg d du vill ha å ikke bytt den bare fordi non si at d ska vær en cheva i den. tross alt. en ford motor har samma muligheta som en cheva om ikke mer:bump
  4. kult å sjå flere 15-åringa som driv me bil. å i sør-trøndelag å da:cool: er selv bare 15, men har vært bil eier i 4år i fra august. kult å sjå at du har skikkeli pågangsmot.STÅ PÅ! :)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår