Dette hørtes jo spennende ut vil jeg si. Er jo selv frelst for gamle opler. Har hadt 2 Manta b, og har nå en Commodore b 2,8 gse coupe som skal under kniven. Men stiller meg noen spørsmål når det gjelder disse kopiene, hva med typegodkjenning i dette lefselandet? hva med avgifter? eller er dette ment som bane/løpsbiler? Det er jo blitt ganske ommfangende når det gjelder bygging/ommbygging av biler i dag. Men alt lar seg jo selvølgelig gjennomføres, men det koster mere enn det smaker ofte, og det går ut over oss som liker bilbygging. Er også desverre slik at de som lager regler om bilbygging/ombygging i Norge antageligvis ikke vet hvordan man løsner en skrue en gang. "blåruss" Vi som driver med bil vet mye mere praktisk om bil. Noen regler er helt ok, mens andre helt på jordet. Hadde vært bedre for oss om her hadde vært ett system, og en etat som drev med godkjenninger av bilbygg i dette landet som kan bil. Men igjen, håper dette blir noe som lar seg gjennomføres med disse kopiene av gamle Opler. Og håper her vil komme oppdateringer på forumet etter hvert som ting går fremmover.