Gå til innhold

kadettman

Bruker
  • Innholdsteller

    37
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om kadettman

  • Bursdag 01/19/1991

Contact Methods

  • Bosted
    sogn

kadettman's Achievements

  1. ja måtte nesten legge det ut her og, men ser ut som det er dorlegt med respons her, men skal få lagt ut bilder i løpet av veka:P
  2. tengte eg skulle legge inn proskjektet mitt her:P det er 1600 understell på bilen og den er godkjent med 2.2 cih motor. det er ikkje gjort så masse karoseri messigt endå men det kjem etter kvert, er golf buer bak, var framme og men eg måtte skifte skjermene framme fordi de var ein del rust, men skal få bredda desse med tida og. det som er gjort mest av er å skaffe deler til å bygge motor deler og ting som er gjort/skaffa til motoren, (manta b 2.0 blokk) blir 2.5l - blokka er bårt fra 95mm til 97mm og hona - 2.4 veiv - smidde høgkomp stempler med teflon belegg, gir 12:1 i komp - h-profil råder - monza 3.0 svinghjul, og cluth (letta) - custum grenrøyr som er laga til custum cam - proff porta topp, stått på 2l som benka 200hk, smidde ventiler 40/47 - justerbart insprøytnings system - kappa 3.0 monza insugsmanifold med 2.4 dyser - blybronse rådelager - nye pakninger og simeringer til heile motoren - mekaniske ventil løfterer - optisk fordeler med eigen tennings modul med ny tennings kurve videre planer for motoren: - skal få slipt kam til motoren etter same kamtidene som grenrøyret er designa for. og kjøpe justerbart kamdrev - blir to doble spjeldhus med tida. - blir kansje crane rullevipperer (sån at eg kan dra den til 10 000rpm;) - blir nok custum svinghjul (ekstra lett) med tida det som er gjort med bilen: - pussa innerskjermer og grunna dei (epoxy grunning) - pussa motor rommet, sparkla skjøyten på dempertorna og grunna motor rommet (epoxy grunning) - tatt av forstilling ogdemontert den. - pussa og sparkla bak skjermene. - pussa og sparkla taket - sveisa på vertikale dempertorn bak;) planer for bilen: - har 60mm senkesett som skal på - polyeretan foringer alle plasser som går an. - kortstyring - lakere heile bilen - pusse ned heile bilen under, grunne, lakere og tektylere. - overhale bakakslingen og sette i 75% sperr - fikse den invendigt med dørtrekk osv, (less is more style) - nye barekuler i forstillinga er sikkert mykkje meir og som må gjerast men da teke me etter kvert. er masse arbeid så blir ikkje oppdateringer døgnet rundt, teke meg tida å gjer så bra arbeid eg kan
  3. skal kansje kjøpe meg ein mk3 supra, 90 modell 3.0i motor, er ikkje sikker på om det er den med eller uten turbo endå men skal av å sjå på den i morgen, får den kansje for vrakpant:P er ganske strøken bil men girkassen er gåen, er automat kasse, ka koster ei slik kasse? hadde vert veldi skøy med manuell kasse, er det nåken manuell kasser som er bolt on ka koster det?
  4. 265 kassa tåler tulekjøring av dimensjoner, har du 250 hk og kjører som ein satans idiot klarer du framleis ikkje knekke den
  5. då har eg begynt å sveise det lille som er av rust, rundt jekk festa og ellers litt smått, sparkla eg og pusser oppat hjulbuane bak, dei var bredda men sparkelen va begynt å sprekke litt so eg reiv vekk alt samma og sparkla på nytt.
  6. tja,, er nå ikkje heilt sikker. 2,2 er jo ein av dei sterkaste cih motorane, 2,4 har jo mykkje tynnare topp i setmpelet en 2,2. men er vel rådane som ryker vis du får for mykkje turtal, men gira du frå 3 til andre kan da jo gå gale. men trur det skal gå fint, ikkje kjøre alt for jævligt på turtal til eg får smidd inmat, skal til usa i slutten av sommar ferien, skal sjå om eg kan skaffe smidde stempel og råder der siden dollar kursen er så fin no:) veit nåken her om linker til sider i usa som selger smidde stempel og råder?
  7. turtals sperra er på 6000. so den må bort;)
  8. då har eg fått start på kadetten med kvaskammen etter mykkje om og men med kødd med registeret. men no e alt i den skjønnaste orden og den fyrte som berre faen. berre synd eg ikkje har fåt fjerna turtalsperra endå, for no smelle han opp på turtlsperra berre du ser på gasspedalen:) har skaffa grenrøyr og no, kjeme i neste veke ein gang, det frå enem der eksosen frå syl 1 og 4 går i hope nedover og 2 og 3 går i hop og til slutt møtest da i eit røyr nederst under bilen, det er xxl utgaven 2,5 toms. skal hjelpe 8-10 hk på original motor så håper det hjelper bra på min:) sory at det ikkje har komt nåken bilder enda, men dei kjem. har fått ny verkstad og kjem bilder av den og:)
  9. kadett c city og karavan har skråstilte dempartårn. medan cupe og sedan har lodrette. so på caravanen min e da berre laga til lodrette dempartorn og ein aksling frå 1600 cupe. blir stivare av da. so kan eg ha stag mellom:)
  10. har ikkje funne nåken.. har berre dei smale som står på cityen.. men kan hende eg klara å skaffe
  11. e da noken her som har peiling på bakakslinga som er lett å modde til kadetten. eg har bygd om til loddrette dempartorn bak. veit at manta gsi aksling er lett å modde i, men er så helvetta dyre, noken andre som har sperr som er lette å modde i? helst så kraftige så muli så det tåler bank;)
  12. skal på dragg race på bringeland flyplass 10 mai, altså i måro med kadetten. no står motoren med rally topp som er plana 1,2 mm og det er original kamaksling. mekaniske løftera. og fjerna turtals sperra. så eg og ein kompis skal skru i heile natt med å få på manifoilane og stille registeret, bytte eine framskjermen, skifte bakdekk, som har låsemutter som eg ikkje har pipe til :(:( sette i pasasjer sete og litt små snecks. so e da full gass. skal filme da so får eg legge da ut her:) må flise eit par bmw a då:):) kadett four ever
  13. då starta eg proskjektet mitt, har ikkje noken bilder for hand no, men kjem i helga. har caravanen ståandes med 1600 understell og 2,2 bremser. har skaffa den E11 kvaskamen frå enem.se . ombyging te mekaniske løftera i stadenfor hydrauliske. har og skaffa kraftigare tenningsnett med 50,000 volts coil, ein liten hjerne som fjernar turtalsperra og ein fordelar med ein slags laser som blir kutta slik at det kjem gnist te pluggen. har og skaffa ein rally topp frå sverige som e plana 1,2mm og porta. noken som har peiling på om ventilane kjem til å kolidere i stempele på grunn av høgare ventilløft og plana topp? eller trur deke da går bra. ellers har eg komplett racaro interiør og luisi ratt
  14. jaja skal jout med litt bilder nor eg sette i gang. har skaffa motor løfter og no.. so skal snart hive ut motoren.. kjeme vll bilderom ein måne eller noko.. då kjem da ein ny tråd om proskjektet
  15. noken som veit noke anna som ville vå efektivt til trim på 2,2en.. har skaffa ein plana 2,2 topp som har vert brukt i 3 rally løp. veit ikkje om den er porta, men vis den ikkje er det skal eg få gjort det. skal skaffe kvaskam, smidde ventilaer. forsterka ventilfjøyrer, forsterka ventil løftarar og so skal eg lette svinghjulet litt. noke meir eg kan gjere for å få den litt meir hissig
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår