Vist du skal trimme en slik sl500 under 98modell må du bytte ut innsprøytning til datasprut fordi det lar seg ikkje gjere og trykktrimme motor med mekanisk kj innsprøytning.Dete vil komme på ein 35tusen for datasprut på ein v8.Du kan so klart sugetrimme ein slik motor og bytte til større dyse men det er dyrt då du må borre blokka og bytte stempler og råder slik som brabus gjer.
Vi har jo hatt 3sl`a 2.sl500 ein 99modell og ein 93 modell og no har vi ein SL300 24v 90modell med 2003look som vi skal bygge turbo på.(skal ha rundt 600hk i dennne).
Dei to sl500 vi hadde må ej sei det, at der er veldig lite plass til verken turbo eller kompressor,turbo er utelukket tema synest ej da når ej veit kor liten plass der va på dei sl500 som vi hadde:P Vi fekk pris tilbud fra kleemann på den 99modellen som vi hadde, å den va 140tusen pluss moms vist ikkje ej tek heilt feil:P den kleemann kompressor blir montert midt i v-en på motoren med spesial laga innsug med innebygd vannkjølt intercooler.
I ein sl600 kan du utelukke å få plass til verken turbo eller kompressor der er heilt fult i motor rommet:P
Ej trur du uansett må regne med over 100tusen får å få trimmet ein slik sl500 motor fra 90-97/98.
Du for heller ingen kompressor eller turbo kit til denne bilen, kleemann som nemt her bynt ikkje med å kompressor trimme MB før dei fekk elektronisk innsprøytning,som kom i 98 på v8. so alle delane må spesial lages.
Ej veit om ett tuning firma som har trimmet ein e500 med slik motor med kompressor dei bytte ut innsprøytninga til datasprut.
,e500 er levert orginalt med elektronisk innsprut men det er akkurat samme motorn som i sl500 berre den har KJ. Protrim - Vi gir bilen din ytelse!