Gå til innhold

nicoekor

Bruker
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om nicoekor

  • Bursdag 05/02/1989

Contact Methods

  • Bosted
    sykkylven

nicoekor's Achievements

  1. Vist du skal trimme en slik sl500 under 98modell må du bytte ut innsprøytning til datasprut fordi det lar seg ikkje gjere og trykktrimme motor med mekanisk kj innsprøytning.Dete vil komme på ein 35tusen for datasprut på ein v8.Du kan so klart sugetrimme ein slik motor og bytte til større dyse men det er dyrt då du må borre blokka og bytte stempler og råder slik som brabus gjer. Vi har jo hatt 3sl`a 2.sl500 ein 99modell og ein 93 modell og no har vi ein SL300 24v 90modell med 2003look som vi skal bygge turbo på.(skal ha rundt 600hk i dennne). Dei to sl500 vi hadde må ej sei det, at der er veldig lite plass til verken turbo eller kompressor,turbo er utelukket tema synest ej da når ej veit kor liten plass der va på dei sl500 som vi hadde:P Vi fekk pris tilbud fra kleemann på den 99modellen som vi hadde, å den va 140tusen pluss moms vist ikkje ej tek heilt feil:P den kleemann kompressor blir montert midt i v-en på motoren med spesial laga innsug med innebygd vannkjølt intercooler. I ein sl600 kan du utelukke å få plass til verken turbo eller kompressor der er heilt fult i motor rommet:P Ej trur du uansett må regne med over 100tusen får å få trimmet ein slik sl500 motor fra 90-97/98. Du for heller ingen kompressor eller turbo kit til denne bilen, kleemann som nemt her bynt ikkje med å kompressor trimme MB før dei fekk elektronisk innsprøytning,som kom i 98 på v8. so alle delane må spesial lages. Ej veit om ett tuning firma som har trimmet ein e500 med slik motor med kompressor dei bytte ut innsprøytninga til datasprut. ,e500 er levert orginalt med elektronisk innsprut men det er akkurat samme motorn som i sl500 berre den har KJ. Protrim - Vi gir bilen din ytelse!
  2. Raskaste turbodisel bilen eg har kjørt er min onkels ML 420cdi 4Matic 2007modell. Den er chipa og er 406hk og 900Nm 0-100km/t på 6.5sek orginalt.;P
  3. Hei. Eg har sjølv trimmet ein 300e 12v med turbo første problemet eg fekk var at eg bloste av vakum slangane til kj-jetronicen som skal justere tomgangen og so bloste eg ut gymmybelgen som er under kj-jentronc fordelern og mellom gassspeild, so eg ville ambefalt å fjerne alt av orginalt innsprøytninganlegg og byttet til datasprut.so du kan justere bensin innsprøtning og tenning.Då hindrere du også varmgangen som blir i motor på grunn av for lav tenning. Eg har eit slikt konvertering kit til 300 12v motor til salgs, der følger det med eksosmanifold,tilegssprut og ein t04 50A/R TURBO som er god får 300-375hk. Innmaten i en slik motor tøler lett 1bar ladetrykk på grunn av det lave komprisjonen som motoren har,i forutsetning at den er riktig justert og det ikkje blir varmgang i den. den har 9.2:1 i komp. Men med orginalt innsprøyting og orginal tenning ville eg ikkje kjørt med meir en 0.5-0.6 bar ladetrykk.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår