Gå til innhold

karek

Bruker
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om karek

  • Bursdag 02/16/1969

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil, hus
  • Modell (eks S4)
    Vectra B
  • Biltype (eks Audi)
    Opel
  • Årsmodell (eks 1995)
    1996
  • Yrke eller sivil status
    Yrkessjåfør
  • Motor (eks 1.6)
    2,5 V6 24V
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    ENEM kamr/chip. Pipercross, ik kat., dbl eksos, , LENK-gr.rør, PDM, 225/45/17, just KONI 35/35mm, 250hk+
  • Fylke
    Troms

Contact Methods

  • Bosted
    Troms

karek's Achievements

  1. Mulig, men sjekk luftmengdemåleren/plugger/-ledninger, luft filter. Skiftet plugger/-ledninger og da ble det bra:) Lykke til.........
  2. Fint skal det være!! Men går det noe særlig da???
  3. Har ikke lagt ut bilder, kanskje løpet av våren:) Pokaler bør du plukke noen av vil jeg tro:) Tenkte prøve meg på lokale stevner hvor de har 201meter striper. Men der er det mest Audi S2/S4 som drar fra alt som regel, så jeg tror det kan bli noen "nedturer" mht det, men kan bli morro allikevel. Litt spent på hva bilen kan klare:vampire:
  4. Går nok mer enn godt nok:) Tror du har fått deg en super bil, ser veldig fresh ut. Tror nok ikke min har å mye å stille opp med, ennå;) Du får sørge for at den holder seg bra. Du får ha en flott vår og kjør pent......
  5. Chipping e fin ting med turbo, elrs er d bortkastet!!!Sportsfilter må være rett plassert, elrs kan man få motsatt effekt, gir kanskje 5-8hk max. Effektanl. gir endel ved rett dimm, men mest estetisk!! Men å fjerne kat hjelper faktisk mye, og er helt lovlig å fjerne, går på avgassutslipp-prosent. Bilen er i daglig drift:) 316 hk ved 5600 e jo helt vanvittigt:) 485nm ved?? Har du kat montert? Man får evt effektkat!! Personlig er jeg mest ute etr NM på tidlig register, d er da man trenger d!!! Har du sjekket rakaror.se?? Mye kult til eksos. Vectra-online.de har mye bra også..... Er panseret hjemmelaget, hvor evt får man tak i likedan?? Skulle gjerne hatt et sånt, kjøper ikke "plast-forlenger"...
  6. ENEM-kammer(spesialtilpasset), LENK-grenrør, PBM, større dyser, justerbar fuelregulator, Pipercross konfilter, fjerna kat.m.m. BX gjen.str.potter. Letta bilen noen 10-talls kilo:) Motoren gir vel rundt 290-300 NM ved 2800 omdr:)/240-260HK, men det er vanskelig å si uten å prøvd i benk/"rullende landevei". Ellers er det justerbart KONI-dempere, tårnstag f/kraftigere stabstag b, kraftigere foringer rundt om. Men tror en lavtrykksturbo(0,4-0,5)/interc vil gjøre siste susen:) Sitter som tyggegummi på veien med 225-45-17. Sjekka med England ang 3,2 under panseret, mye mulig.....
  7. Hehe. Enig:) Men sku gjerne prøvd min mot C20let din:) Har nok en LITEN overraskelse på lur.....Venter på siste pakker fra Tyskland/Sverige;) Men C20'n din e vanvittig kul, kanskje best i landet. for øyeblikket;)
  8. Eneste måten å få 2 liter'n t å gå skikkelig er lavtrykksturbo m/intercooler. 25-30.000.- Ville heller kjøpt en 2,5 V6. Vurderer å selge min:)
  9. Hei. Sjekk Autoshineshop.no, Meca.no, bsbildeler.no. Mange som leverer potter, og resten lager du sjøl med mandrelbøy og rør fra omså Biltema, rustfritt elr ik.......
  10. Hei. Sjekk LENK-tuning i Tyskland, de har masse snop t biln din. ENEM.se i Sverige har også masse intr ting å tilby. Skal sjøl bestille grenrør fra LENK i edelstål, jævla bra!!! Men hvorfor lager du ik eksosanlegg sjøl?? Mye billigere, også bygger du d dobbelt fra grenrør og bak. 2.5" anlegg med gjennomstrømningspotter!! Da får du lyd og det ser bra ut:) Optimale e grenrør self, men d kan du ta etr hvert. Anbefale Pipercross konfilter også i tillegg. For mere NM og HK, sjekk med Ultimo.no Lykke t, og spør gjerne om noe.......
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår