Gå til innhold

EvilE30

Bruker
  • Innholdsteller

    129
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om EvilE30

  • Bursdag 06/08/1988

Contact Methods

  • Bosted
    Follo

EvilE30's Achievements

  1. Er det 2.5l V6 på 150hk? (har ikke peiling på Mazda) vet hvertfall at det er simpelt å få hjulspinn med en sånn, men du brude skaffe deg bra grenrør og fortsette det med ett effektanlegg) etter grenrøra må du legge røra i en X slik at de krysser hverandre ett sted under bilen hvor du får plass, og la det fortsette i raka rør helt til endepotta(ene) for da blir det grom lyd! men husk og ikke legge potter mellom grenrøra og krysset for da blir ikke lyden like rå;) V6 kan høres utrolig rått ut hvis du prøver.
  2. Hva med biler som: -Audi S4 4.2 v8 -BMW E34 540/530 begge med V8 -Buick Regal (ikke muskelbil da men) -Buick Skylark -Cheva Monte Carlo (coupeen kom vel på Chevelle chassis) -Dodge Ramcharger -Noen modeller av Mustang er ikke så veldig dyre... -Ford Torino -Mercedes S-klasse 1980- med V8 -Oldsmobile Starfire V8, litt skjelden bil (samme som Skyhawk og Monza) -Olds Delta coupe -Pontiac Grand Am -Pontiac GTO Judge, Le Mans, trans am osv.. mange andre biler også som har bra potensialet ;)
  3. Jeg syns også du burde gå for elektrisk, siden du da har full kraft allerede fra første omdreining og er morsomere å kjøre på snø:) på grus spiller det ingen rolle, men merker også at nitrobilene jeg har er mer tungstarta når det er kaldt ute.
  4. Hvor mye betaler du ca i frakt på byggesettene fra Japan? Ser veldig bra ut det du gjør:) Holdt på lenge?
  5. Dieseldyret: har aldri kjørt eller sitti på med e30 M3, og det river seg sikkert heller ikke løs, men en god bil er det! 200hk er ikke utrolig mye i en m3, men i svinger og slik er den mye bedre enn 240... den er vel bedre punktum. Begge har 4-syl på 2.3 liter, men Volvo klarte ikke engang hente ut like mye hester av deres turbo-version som m3 uten turbo;) face the facts! e30 m3 ble vel bare lagd for homologiseringa,, og utifra hvilken tid den var bygd så er vel det beste m3'n gjennom tidene. Men nå er vel ikke m3 noe vits å snakke om i denne tråden da:) E30 er en bedre bil å kjøre, og det vil alle som er opptatt av kjøreegenskapene si. Har selv hatt 245 og en 360... Men 360'n var jævlig gøy å kjøre igjen! og selv om den var litt sliten og hadde sine feil var det en utrolig morsom bil å kjøre - spesielt på vinteren, og det var da den endte sine dager i et uhell... den hadde en tendens til å slippe bak og spesielt når man ikke ville. Har vel sitti på med 240 og men syns den blir for stor og tung! Da syns jeg heller biler som Sierra er gromme, spesielt med turbo!! også trimma V6 kan funke:)
  6. Driiit langt faen i en rusten 240!!! Skal du ha BMW så gå for en 3-seire med passe motor og bruk litt penger ved kjøpet så du ikke kjøper no skrap;) 240 er tunge biler og effekten er ikke særlig bra i forhold til vekta.. Er heller ikke noe spesilet imponerende eller kul å kjøre:) Da burde du heller gå for en Volvo fra 300-serien som 360 eller noe sånt.
  7. Nei jeg tror GT-R'n var sølvgrå:wonder: Han som kjørte den kunne likegodt kjørt en Nissan Micra når han likevel ikke tør å gi på litt!!
  8. Gå for Audi!! For mer effekt kan du bytte til større turbo, intercooler, dyser, ny kam, eksos og lufting;) Alt dette gir bedre effekt.
  9. Så deg vel kjøre forbi ett par ganger, rått syn det:D Så du sølvgrå Escorten (vet ikke hvem som eier den, men har sett den ett par ganger)rød Ferrarien, mørkegrønne R33 Skylinenen og den svarte überfete Supraen? Hvem er egentlig de, og hvet du hva som skjuler seg under panseret på dem? hehe litt OT men...
  10. Spotta Nissam GT-R i dag. Ingen andre som har gjort det??
  11. Hva skjer her nå? har du funnet en BMW så håper jeg du har lagt mer enn 30 lapper i den:D Men ville ikke gått for BMW, heller en annen lett(ikke 240) bil 2 dører!
  12. Tror jeg har sett ett bilde av bilen din, men husker ikke hvor da... :)
  13. Det forklarer det meste ja:D er 286hk og 400nm! tror kanskje jeg faktisk har hørt om den, bruker han breiere dekk fra 5-serien når han skal burne og sånn? Skummelt det med e30.. skal ikke røpe for mye men en gang rundt sommertider i fjor så jeg en annen rød e30... og under panseret på den satt en stor 5.0 V12 med to turboer, det tok sykt mye plass!! Aldri sett noe så sykt i en "vanlig" bil. Luftfiltrene, turboene alle slanger og rør, og selve blokka var så stort at det ekke mulig.. så pass opp for e30'er! Edit: tror hvis han skrudde opp trykket så var det 800hk!! værste er at den så helt vanlig ut, litt styling bare
  14. Sett en grå audi RS4 stått utenfor BMW/Porsche ved økern, sikkert den samme:) og kan jo si at jeg har spotta en rød 316(?) e30 så ut som det var det som stod, så nesten helt orginal ut men gikk noe sinnsykt fælt til å være 316:D ved økern det og.
  15. En E30 M3 er ganske rå saker! I forhold til dagens biler er de ikke noe spesielt, men mot gamle Golf GTI som var bra sportsbil på den tiden så var den jo helt rå:) Den ble lagd med 4 sylindre pga vektfordelig og det er en ganske gjennomtenkt bil som slenger godt fra seg på svingete veier med en god sjåfør. Men en 3-serie cab er jo greit, samme som Mercedes cab... ikke så veldig rått å kjøre i grunn men.. Da må det nok bli en Elise! en ordentlig sportsbil og cab går ikke helt hånd i hånd siden det kan være litt mer kritisk å rulle med cab, pluss at de er mykere og da:)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår