Gå til innhold

245-tic

Bruker
  • Innholdsteller

    20
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om 245-tic

  • Bursdag 05/09/1987

Contact Methods

  • Bosted
    Snillfjord

245-tic's Achievements

  1. Du vet faan ikke hva du snakker om! om jeg kjøper meg ppc tuning til min volvo, så kan jeg ikke bruke den til å trimme bilen til kompisen min. Det er en liten fordel å vite hva man snakker om, og ikke svare om man ikke har peiling
  2. 16v blokka har ekstern oljepumpe og balanseaksler
  3. ingen dyser som er i veien for en kam vet du. bare et idiotisk svar lenger oppe her. du må ikke bytte dyser
  4. 245-tic

    398-topp

    At du vil ha den tyder på at jeg kan ha den selv:m'm: er fra b21et ja
  5. 245-tic

    398-topp

    toppen blir nok fyllmasse
  6. 245-tic

    398-topp

    har en 398 topp fra b21et. er det noe og samle på? med tanke på litt trimming? (ca.300hk) T-kammen må jo byttes da.. vet selvsagt at 405 eller 531 er det beste utgangspunktet
  7. har motronic på fk ja.. i en 245 faktisk. skikkelig bastard. men det funker jo gull for meg, men hadde vært litt mer økonomisk med jetronic da..
  8. jo, lh 2.4 er jo å foretrekke hvis man skal kjøre orginalt. kjører fk-blokk selv med 531 og motronic.. skulle gjerne hatt lh men
  9. sjønner ikke hvorfor alle skal ft/fk blokk.. b21et blokka er minst like skuddsikker og god for mange hundre hk. :hvaskjera
  10. den andra står bare åpen.. den bakerste. er en t3/4 turbo. er todelt wastegate-klokke på en måte, to nippler etter hverandre. kansje det skal en justeringsventil på den andre nippelen? men det er jo justerbart stag. til å begynne med hadde jeg slangen fra kompressorhuset på den innerste nippelen, men da fikk jeg så mye trykk jeg ville og fikk ikke justert ned.....
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår