Kan da bare informere for andre som er intresert at løsningen vart å oppgradere intercooler med tilhørande rør og slangar. Hovudsakleg fordi den uansett var proppen i systemet frå før av.
Til andre med samme ide:
Inntaks slangen til turboen passa. Men andre ting og tenke på er at EGR røret frå turbo til EGR-kjøler ikkje passer, dette er fordi PD150'n har ein anna kjøler enn PD100 motoren. Har enda ikkje funnet eit ferdig fabrikkert rør som vil passe her. Løsningen for min del blir nok å skjøte i røret og i sammen slengen endre vinkelen så det vil passe.
Og eit lite problemet med intercooler kittet er at det måtte kappes vekk litt av det orginale festet til kjøleren for å få den montert, men den kræsjer med baksida på lykte-spyleren så vinkelen blir feil og lokket ikkje passer. Dette er og eit problem som ikkje har blitt løyst endå.
Kitta som eg bestilte frå Darkside Development (intercooler og turbo) bør spees på med:
Inntaks pakning (vil ta av manifoilen og reingjere denne sidan resten er av og det blir lettere å skru, men ein må ikkje gjere dette)
Ny oljeslange til og fra turbo (oljeslange til turbo blir tilråda av garrett)
Olje og filter
Luftfilter
8 m8 mutterer til eksosen (Noen av "studsa" på oppgraderings turboen er m8 i stedet for m6 som det er på BorgWarner turboen, og min hadde ivertfall stål mutterer til downpipen som da ble bytta i sammen slengen)