Gå til innhold

kallis

Bruker
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om kallis

  • Bursdag 11/01/1983

Contact Methods

  • Bosted
    ålesund

kallis's Achievements

  1. bilde fra mekonomen (oppned?) såvitt jeg husker demonterte jeg 3 rørledninger fra den. den minste av de gikk inn i boksen under oljefilteret.(sjåførsiden) :) men isåfall må den vær tilkoblet, og viften for den del?
  2. ok. da kan jeg med andre ord ikke bruke biltema sin radiator med samme mål? er et fjas med utbytting på denne modellen, alltid noe annet og dyrere deler enn normalutgaven, selv med tilsynelatende samme oppbygning.
  3. hei! har ca. samme bil som deg, men -91 sedan. denne har stått inne på lager i 7mnd nå, skulle ta den med ned igjen til bergen i dag men når jeg fyrte opp var det noe som rivnet i radiatoren. leker overalt, prøvd 2 flasker med tetningskjemikalier, kanel etc men.. er det noen som vet om denne 2.8 quattron bruker samme radiator som 2.3?? biltema selger den ny til 1500kr nemlig. omtrent tusenlappen billigere enn mekonomen. målene er ca de samme. men jeg lurer på om 2.3 ikke har oljekjøling og stor vifte foran, stemmer det? takker for svar
  4. eller a3/golf med samme 1.9tdi motor og lavere vekt? :) forresten hjalp det på forbruket ved bytte av luftfilter i min 2.8
  5. har 2.8 quattro. bruker aldri under en liter. langkjøring litt over literen. blandet 1.2 ca. gråter hver gang jeg fyller.. noen som har noen tips anngående oljelekkase forresten? i sommer har det plutselig begynt å dryppe en del. etterfyller en halvliter i måneden. :(
  6. har et mildt sagt irriterende problem et sted i dempertårnet til min audi100. jeg har byttet svinglager nå 3 ganger, på et år! første verksted, nja.. "bærearmen" hjalp selvsagt ikke, men det skulle jeg skjønt selv. neste verksted, "det er demperen som gjør det" byttet demper og lager igjen.. fortsatt samme problem. og 4-5000kr i dass.. første måneden med nytt lager er bilen helt fin.. men etter 2-3mnd merker man slarket igjen og "kakkingen" begynner å komme.. til det omsider er knust og knapt går ann å svinge. noen som har vært borti lignende!? angrer vel egentlig på hele kjøpet. makan til mange rare problem som i forstillingen til denne bilen trodde jeg ikke var mulig.
  7. bagasjelåsen min fungerer heller ikke. og det Nsr160 prater om har jeg aldri hørt om :) startsperre etter et par dager? tvilsomt.. må vær noe noen har installert bevisst senere i den utgaven du har sett eller?
  8. hm..har noen av de samme problemene med min. men er ikke noe jeg gidder å bruke tid på.
  9. hvorfor er det egentlig ikke mulig å bruke de gamle akslingsskruen om igjen?
  10. audi og forstillinger.. et helvete på jord! har en 100 2.8 quattro. nytt drivledd ødelagt etter 6mnd. hyler og skraper i svingene.. 2 hjullager ødelagt i samme periode. inn på verksted.. "blablbalblblbla syt.." får den tilbake.. så er skrapingen i svingene fra drivleddet borte. men no etter 2-3uker kjøring har den samme forbanna lyden komt på motsatt side og det originale drivleddet!! hva kan de ha byttet om som forårsakte dette og slitasje på leddet? jeg vil ikke ødelegge det andre også! fyttigrisen jeg hater mekanikere.. bare problemer med alt jeg har gjort, alltid!! grrr
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår