Gå til innhold

Undlien

Bruker
  • Innholdsteller

    29
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Undlien

  • Bursdag 05/25/1991

Contact Methods

  • Bosted
    Melhus

Undlien's Achievements

  1. trenger et panser til e34 farge garnitsilber 237. betaler godt! er denne fargen: http://www.e34m5.se/forum/bilder/granitsilber2.jpg 92624464, ring uansett når på døgnet
  2. motoren i gamle saaber står vel ikke "rett vei" selv om det ser sånn ut, motor står rettslilt, men har remhjul og alt inn mot torpedo, Svinghjul og clutch ligger helt frem ved grillen:D
  3. oioioi, blir så morro når det brommer, tihi:D
  4. 5 dørs er ikke min favoritt, men det går an å få de fin også! Har du fult airflow sett liggende? Bli helten min, t8 med datasprut og fin turbo:D å org grenrør, det er så kul lyd!
  5. oioi, god gammal t8 ja gitt, hvilket karos er det? 3/5 dørs cc eller 2/4 dørs sedan da? Nå er det bare å begynne å bygge om til t16!:D, er ikke stort vits i å trimme t8 med k-jet :/
  6. håper du er medlem av stcn? Hvertfall, der er det folk som gir bort t8 motorer, å som selges til rundt 500 kroner, er ikke mange som vil ha den motoren, den er veeeldig glad i bensin, å den kan fort begynne å fuske litt, men den tøler alt! å da mener jeg alt, 8v uten turbo har vært det kuleste synes nå jeg!
  7. endelig noen med rett smak på bil som lager prosjekt! Saab 99 er og blir den tøffeste saaben;) Blir 99 t16 på meg om ikke lenge også. Har ikke tenkt på t8 da? med k-jet, er ikke så mye ledninger der, egentlig ingenting:P. Eller få i innsug og gassere fra en 80 mod, var vel dobble da. Men det er også fult mulig å få litt fres ut av de gammle 8 ventilerne også, masse porting, stooore ventiler og noe fine webere! :D
  8. weeee, helt sykt. Ikke lenge til nå!
  9. A manta må jo være det kuleste opel har lagd:D
  10. Flatout 2! dritt rått
  11. kompiss har et lite problem med bilen, har noe med kaldstart dysa å gjøre, så bare lurer på hvor den er?
  12. ta av eksos og trykkrøter som går innpå turbo først. eksos høyre og trykkrøret på venstre side trooor jeg? da er det mye lettere å komme til, så kan du løsne vann og olje rørene, og husk at det er en liten brakett fra under turbo til blokk, som støtter den. Så må du ta av vakumslangenne som går til magnetventilen. Etter du har gjort det så løsner du de fire boltene rundt grenrøret å tar den ut. montering står lengere opp her ser jeg.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår