Gå til innhold

E34@PSI

Bruker
  • Innholdsteller

    23
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om E34@PSI

  • Bursdag 05/05/1977

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    overtrøkk..
  • Modell (eks S4)
    535i
  • Biltype (eks Audi)
    BMW
  • Årsmodell (eks 1995)
    1989
  • Yrke eller sivil status
    testpilot
  • Motor (eks 1.6)
    M30B35
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Murstein
  • Fylke
    Trøndelag

Contact Methods

  • Bosted
    Trøndelag

E34@PSI's Achievements

  1. orginalt så går 535n ganske bra er seige 211hk 350 Nm og en 525i 24V 192hk vil kanskje virke sprekere men kommer til kort når nåla passerer 100.. :D 535i drar & drar og er meget trim villig til å være sugemotor chip og en kvass kam og modifisering av Xos & innsugsmanifoild så nermer du deg 280hk ,,, MEN d finns masse av dårlige M30 motorer som trenger litt stell ,,,.. prioriter å se på karrosen istede for motoren,,Rustete E34 er ikke no særlig :( motoren er enkel å skru på & enkelt å skaffe deler til .. og hvis du ska trimme så er ventiltikk ikke noproblem da du kan skifte til kvass kam & nye løftere :P :P å spør du meg så tar jeg heller timene under bilen i olje & frostveske enn timer me vinkelsliper,sveisapparatet & spakel/lakk støvskyan :S
  2. takk :) trøkk nokk for meg :P byttet alle delene i forstillinga .. ble en helt ny bil :P kontant & som en drøm å kjøre ... værdt hver ei krone om du spør meg :D ... ble ikke så dyrt da jeg kjøpte M5 upgrade kit ifra statene i fjor sommer da kursen var ca 5 :P
  3. ja men 200k på telleren er ikke noe for M30 motorene me mindre deinn er voldtatt i fra dag 1 da :) M30 motorene er kjent for å være veldig sterke motorer og tåler en del km og juling .. bare den har olje og vann :D til enhvertid ... 535i kom bare som 12V men d er mulig å bygge om den til 24V men enkleste er jo å skaffe en 24V 3,6 eller 3,8 M5 motor som er bygd på M30 aka Big siX :P :cheers:
  4. BBS lisensert ASA felger 3 delte 10x18" bak & 8.5x18" fram ...
  5. hei har en chip som du kan få kjøpe da brukte denn i 1 mnd ca. før d ble turbo :P .. skal gi ca. 240hk ifølge leverandør .. PM meg hvis du e intr.
  6. :P fint bygge :P har du fått bilen ned til Stavanger nå eller? du mÅ bli ferdi til sommer da :)
  7. jah var det jeg trodde ja :) jaja da blir det E85 til sommern da.. må vel ha flere pumper og annen fuelrail + rør. alikevel.. :adolf: må vel gå for Xtra tank for E85 Aeromotive trykk regulator , Nuke Fuelrail & et par Bosch 044 pumper.... :worshipbm:
  8. :thumb -Sachs 765 trykkplate m/6 puck sinter lamell 240mm. god for ca 800Nm + ca ca -.-
  9. planer om å lakkere tralla til sommer men vi får se da. har kjøpt nye lister og emblemer da i allefall ,, jah ny hardykobling også.. :P planer om M5 fangere og skjørt.. :P noen som har å selge ????!?!? :) ingen som vet av billig lakkering i Trøndelag da? gjør det "grove"grunnarbeidet selv !
  10. Legger ut litt flere bilder :P div div.. gml pumpen ca 155 til 160 lph @3bar samme som 530i M5 og 525i E34 http://i496.photobucket.com/albums/rr324/TommysBilder/7-1.jpg ny pumpen Wallbro 255 lph nokk for ca 550-600hk på motor Fan controllern.. vifta
  11. Antagelivis kortlaus før den tid.. hehe :jail . kjerra går jo godt nå da men.. , vet ikke hk..kanskje ca 400 hjul hk( @0.8 ) men får se etter mappinga da , målet var jo 450-500 ( @1.0 +/-?? ) skal jo være bruksbil også, men litt til er vel ikke å forakte hehe , går vel å justere på litt til :P jAjAmensann :cheers: men nå mye over 1kilo tror jeg jeg ikke skal , er jo husmor-trøkk vi skal ha alacocaina :???: fikk høre E85 ble blandet ut litt med mere bensin om vinteren og kvaliteten kunne variere :O ,,, er d flere som har hørt det ? hmm da blir det mapping kun med 98.. å så får jeg ta E85 senere lr kun bruke min egen mapp.
  12. Ja lyden ja :P ah ... denn er jeg fornøyd med :cool: skal legge ut ett klipp så snart jeg får til.. Orginal innmat ja, motor er overhalt for 3000km siden ,har planer om bytte men det evt. motor-Ras men disse motorene er veldig sterke , når d er gjennomvarm da vel å merke :) ser noen svensker kjører 5-600 hjulhester med org. innmat uten problemer saken er vel at en veldig bra tuning av motoren er hva som skal til å holde seg unna tenningsbanken ThiHI .. :lol: så går det bra,, men men , hvis ulykken skulle være ute så blir det nokk ny innmat ++ :) Litt lyst på den gamle 24V toppen da, fra gml M5 denn passer hvis du modder litt :P mere flow!!... droool.. men mindre arbeide da kanskje å bytte til en 3.6 eller 3.8 :) men er stoor-fornøyd nå så "time will show". :cool: status: (det jeg kommer på nåå ) :volvsmile -intercooler JDM -hjemmelaga 3" eksos hele veien med 4.5" endestutt , to potter. -TurboXS Knock Lite m/ Tennings bank giver bosch . beste kjøpet i ÅR ! -AEM UEGO AFR bredbåndslamda ,instr. + tilkoblet AEM F/ICn + org. narrowband. (samme som Horspowerfreaks bruker) -AEM Fuel/Ignition motorstyring m/MAP sensor FIC 6 :race (Horspowerfreaks bruker FIC 8 ,har 8 kanaler og boost kontroll ) -RC raceing 750 cc/min dyser me org.fuelrail :lol: (samme som Horspowerfreaks bruker) -walbro 255lph (+ Catch tank senere) -JDM BOV -ARP bolter -60mm wastegate type HKS kopi! PPF! -T70 EMM USA god for ca.6-700hk (fant ut d var en BLÅ KOPI sneille av GT35R ... :cool: forøvrig samme ulla som Master Power leste jeg . -modda biltema :blah: turbotrykks instr. fra hvitt bakgrunnslys til bimmar rødt :thumb -heimsveisa turbogrenrør, egen design :viske: -3" alu-rør, cobrahead silicone -heimsnekkra d meste egentli :lol: sikket noe jeg ar glemt bare å spørre :D :worshipbm:
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår