Gå til innhold

77-Vette

Bruker
  • Innholdsteller

    69
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om 77-Vette

  • Bursdag 05/23/1991

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Amcar.
  • Modell (eks S4)
    Corvette
  • Biltype (eks Audi)
    Chevrolet
  • Årsmodell (eks 1995)
    1977
  • Yrke eller sivil status
    Student
  • Motor (eks 1.6)
    383 c.i.d.
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Stroket motor, front og bakende fra 82-modell.
  • Fylke
    Møre og Romsdal

Contact Methods

  • Bosted
    Rindal

77-Vette's Achievements

  1. Håper det ikke er bare hos meg underkjeven går gjennom gulvet på når man ser denne traileren? Skal bli godt å komme unna Underground-stilen, og tilbake til røttene.
  2. Det skal det visst være. I hvert fall forskjellige grader av hvor mye hjelpemidler skal holde deg tilb... unnskyld, hjelpe deg. Kan lese litt om en som fikk omvisning bak scenen her. http://forum.tdu-central.com/showthread.php?t=19523
  3. Enda en trailer. Er ikke så hypp på magedansingen og plastisk-kirurgien som vises på begynnelsen. Men ellers...
  4. Ser virkelig fram til det ja. :) Likte den første godt. Leste litt rundt på TDU-Central, hvor administratoren fikk besøke utviklerne og prøve Beta'en. Veiene skal visstnok være myke som en barnerumpe, og ikke så hakkete som i 1'eren. Her er tonnevis med informasjon, liste over biler man har konfirmert etc. etc. Skulle noen være interresert. http://forum.tdu-central.com/forumdisplay.php?f=73
  5. Bare hyggelig. :) Drømmer selv om å en gang putte sammen en replika av den filmbilen.
  6. Hvis du fremdeles er interresert i V8'er back føreren (og la oss være ærlige, hvem er ikke?:m'm:), så kan jeg jo legge fram at jeg vet om folk som har putta V8'ere opp til 400 gamp inn i Pontiac Fiero'er med stor suksess. Anbefales riktignok å finne en med 4 eller 5-trinnskasse, da 3-trinns automaten ikke er like holdbar. Og som ikke det er nok. Er du på utkikk etter et virkelig rått karosseri å putte på toppen, så er det en fyr som driver med å restaurere en av de originale "The Wraith" filmbilene. Dette var replicaer av Dodge's MS4 Turbo Interceptor prototypen. http://img269.imageshack.us/f/dodgeturbointersceptorm4sppgpa.jpg/ (Grei film egentlig, til å være B-film fra 80-tallet er den virkelig severdig.) Disse var bygd på rørramme med Fiero drivverk(Dodge hadde ikke noe fra egne hyller å bruke), og med en 2.2 rekkefirer med twinturbo, fiklet på av Cosworth, på rundt 400 hester. Etter at denne fyren har restaurert ferdig filmbilen, vurderer han ifølge forumet på nettsiden sin å starte produksjon av replika-kit, fra kun karosseri, og oppover, til å passe på Fiero. http://www.thewraithcar.com Noe å tenke på?
  7. Synes selv denne satt fint. Riktig balanse mellom andel felg og gummi for det rette muskuløse stuket. Perfekt plassering hvor sentrum av hjulene er på samme sted som det tenkte sentrumet av sirkelen i hjulbuen.
  8. Flåklypa Grand prix, er vel unødvendig å linke til den? Bullit http://www.youtube.com/watch?v=GMc2RdFuOxI Biljakta er legendarisk. The Seven-Ups Knakende god biljakt, med flere av de samme folkene bak som Bullit. Death Proof, hele filmen er verdt å se, men klimakset er den siste biljakta. http://www.youtube.com/watch?v=h0LhNwDcjYQ http://www.youtube.com/watch?v=kwWPwJO3GUE Andre som også er verdt å ta en titt på er den originale Vanishing Point, den originale Gone in 60 Seconds, Ronin og faktisk Pixars "Biler".
  9. Navnet på Per Pettersons nye bok. "Ut å suge hester". Den virkelige meningen har allerede Einar og Jahny lagt ut om.
  10. Skal jeg ikke nekte på. Men selv i land med fornuftige bilavgifter er ikke dette en billig bil. Jeg forventer noe som ser mer spenstig ut enn det der for en bil i denne klassen.
  11. I norge? Absolutt alt som ruller på veien. Utelater vi avgiftene syns jeg enkelte av Ferraris Grand Tourere ser forholdsvis kjedelige ut i forhold til hva de koster. Som denne 612'en Nissan GTR.
  12. Veldig mye å velge i. Desverre. Saken er jo den at grunnet til at mange ikke blir tatt in er fordi at med våre kommunistavgifter blir de altfor dyre til å være konkuransedyktige. Av moderne biler vil jeg si 2010 Camaro SS, også selvsagt Z-28 når den kommer neste år.
  13. Kan jo slenge ut at du kan få veldig mye moro av amerikanerne for 200 store. Få der med turbo originalt, men hvorfor trenger man det når man kan hente ut så enormt mye krefter så billig med en stor støtstangs V8'er?
  14. Ikke på gata ennå. Men ca 330 gamp på rundt 1500 kg er jo noe å se fram til.
  15. Allerede signert. Vi nærmer oss 1200 underskrifter nå, men kom gjerne med flere!
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår