Gå til innhold

Møllergutt

Bruker
  • Innholdsteller

    498
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Møllergutt

  • Bursdag 10/22/1990

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Biler bare biler
  • Modell (eks S4)
    Passat
  • Biltype (eks Audi)
    vw
  • Årsmodell (eks 1995)
    96
  • Yrke eller sivil status
    Møller bil kalbakken
  • Motor (eks 1.6)
    ja har det
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    14 wunderbaum på ruta og fjortiser i baksetet =)
  • Fylke
    Oslo

Contact Methods

  • MSN
    okcan_dj@hotmail.com
  • Bosted
    Oslo

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Møllergutt's Achievements

  1. kjøp deg heller 2.5tdi, 2.4d greier ikke å dra en tilhenger en gang før clutchen blir overopphetet, 2,4d har ikke data innkobling heller
  2. årsmodell og hvorfor skal du skifte spindelen?
  3. summelyden kan tyde på hjullager, men på 4x4 er det kjelden hjullageret ryker, kan også være mellomakselen også...men å kjekke feilen koster 600kr hos møller så skader ikke å ta en tur ditt
  4. du har jo også dele garanti på 3år fra møller, så skal det skje noe innen 3år så erstatter de det
  5. termostaten sitter på vannpumpen(dvs bak dynamoen), ut med termostat og spyle gjennom onklig i forkjelige vannkanaler og bruke RØD kjølevæske, gjordet det på min og har aldri problem med varmeaperatet mitt, RØD kjølevatn har levetid på 6-7år og hjelper topp-pakningen.. lufte systemet gjør den av seg selv, det er selvlufter på påfylling lokket til kjølevæske beholderen
  6. hallo har noen montert armlene på transporter som ikke har armlene fra før? skal montere armlene
  7. sentral låsen/elspeil: det er brudd i ledningsnettet mellom førerdøren og bilen, koster 1500kr hos møller for ledningsnettet, kan fikses men feilene kommer tilbake, det ser du hvis du drar den mansjetten som er mellom døren og bilen til siden dieselvarmer: den må overhaules(bytte pakninger og glødepluggen osv)
  8. har du kjekket strømskjema da?, muligens er det noe sensor som gjør at lyset slukker når man kjører med spenning fra J519, men prøv å ut bryteren og se hvor mange ledninger det er på den, er det 3 ledninger tar du bort den en av dem(må prøve deg fram) og har på lyset mens du kjører Eller gå inn VAS og ikke vag-com gjennom guide fuksjoner og inn på J519 og prøv deg fram der
  9. er det diesel?, ser ut som du får falsk luft eller luft masse måleren din er defekt
  10. man kan evt lådde nippelen på igjen, bare den som har løsnet
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår