Tja.. Girkassa var ikke gåen, var bare en metall bit som lå rundt eksosen som vi hadde glemt å kutte av som lå mellom revers, og 5 gir.
Eksosen ble modifisert. Fikk montert lydempern, og fått bøyd eksosen over bakakslingen så jeg slipper dunkingen!! :-D Sveiset også igjen et par hull, så nå er det skikkelig femmer lyd!
Spylermotoren var ikke defekt, måtte bare stikke nye hull i spylerne.
De nye jamex fjørene er jeg fornøyd med, gode og stive. Bilen er ikke like lav, noe jeg er svært fornøyd med..
Fjærn lysa mine var alt for høye, dette er også fikset.
Til uka skal jeg på 4hjulskontroll, for å få den godkjent senka i vognkortet,før jeg skal eu godkjenne den.
Da er alt godkjent og fikset, og da skal den muligens legges ut for salg.
Får beskjed om et par uker om når jeg skal i millitæret, og ser ikke vitsen med å beholde bilen når jeg ikke klarer å ta vare på den i et år
Beholder jeg den, blir det nok nytt enderør ( ovalt 4 toms) nye felger, soting av ruter og kanskje xenoxkit! :-)