Gå til innhold

skitz0r

Bruker
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om skitz0r

  • Bursdag 09/18/1985

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil, film og foto.
  • Modell (eks S4)
    Galant V6, GTO VR-4
  • Biltype (eks Audi)
    Mitsubishi's
  • Yrke eller sivil status
    Filmproduksjon (student/freelance)
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Unødvendig mye.
  • Fylke
    Oslo

Contact Methods

  • MSN
    henrikskjolden@hotmail.com
  • Bosted
    Oslo

skitz0r's Achievements

  1. Det er jeg helt enig i egentlig, den ser etter min mening ganske bra ut som den gjør så det er i mine øyne heller ikke nødvendig å style den så bortsett fra litt tuning(motor/understell), lakk og felger. Sinnsykt hvor lett en kan hente effekt ut av 6G72TT-motorene og så må utnytte meg litt av det, men også tuningen blir moderat. Ser for meg en rundt 400-450hk/ 6-700nm. :) Takk for det! :D
  2. Takker folks! Kommer mer bilder etterhvert! Og ja, uten tvil om at denne skal taes godt vare på! I lakken er den nok litt vel slitt men teknisk sett er den temmelig strøken til å være en 20 år gammel bil og ha rulla rundt 170k. Og for en kjøremaskin!
  3. Tenkte jeg fikk legga ut denne her og! Min nyinnkjøpte '92 Mitsubishi GTO VR-4. Dette var drømmekjærra fra jeg var en 13-14 år og spilte Gran Turismo 1 til PS1 back in the days, bestemte meg da for at en dag skulle jeg ha en slik bil! For øyeblikket er den helt "stock" men blir nok en del modifikasjoner på den etterhvert. Foreløpige planer er nye dempere/coilovers, 19" felger, effektannlegg, cold air intake, turbotrykksjusterer og mapping av hjerne samt litt ny lakk! Stylingmessig blir det nok veldig moderat, liker det orginale utseenet, og siden dette er en vaske-ekte høyreratta GTO er de ekstremt skjeldne på denne kanten av kloden, og er etter hva jeg vet norges eneste på skilter! Mer bilder kommer etterhvert!
  4. Hehe, nei sant det da :) Takk for den, vurderte en stund og omlakkere den men har gått ifra det, dette er orginale fargen på bilen og syns den er pen selv så :)
  5. Takker, det kommer om ikke så lenge! :D Interiøret er ganske kjedelig foreløpig da men :) Imens så får det holde med dette dårlige mobilbildet!
  6. Takk for det! Panseret har jeg planer om og lakke i bilens farge så det vil ikke bli så skrikende. Hehe, den tror jeg ikke på før jeg får se det, men men :P Går greit nok min nå hvertfall mellom 205-215hk, målt 0-100 på 6,8sek og hatt den opp i 238 på gps så syns nå det ikke går så dårlig. Blir bedre når jeg får hivd av kat'en, bygget om til manuell (Drit lei autolat som bare går i stykker) og 3" grenrør vil jeg tro :D
  7. Min 2,5l Galant V6 :] Orginalt fra fabrikk: - 2,5 24v V6 - Klimaanlegg - El vinduer foran og bak - Traction Control - Cruise Control Modifikasjoner av forrige eier: - Chip - Webasto Kupe og motorvarmer Modifikasjoner av meg: - Facelift "Evo" karbonpanser - BCP-Racing innsug - 3" Simmons eksos - VR-4; Frontfanger og grill, Bakfanger, skjørt og hekkskjørter, vinge og breddelister(hives på snart) - VR-4 Frontlykter og Spredere - Rødsotet baklykter - Karbon "mitsu-logo" på Bakluka - Autostyle bakrutesenker - Gule Koni Sport - 50/40mm Cobra Sport senkesett - VR-4 Stabstag - Vindavvisere Planer: - 35% soting på alle vinduene med unntak av frontrute. - Lakkere 18" sort med rød kant - Få lakkert og hivd på VR-4 bredderne - 30mm spacere - Lakkert callippere - Skiftet til sort interiør - Kle taket og hattehyllen sort. - Evo 8 momoratt - Shine opp motorrommet Motor/drivverkplaner: - Ny 3" eksos med grenrør og fjerne katalysator - Bygges om til 5-trinns manuell
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår