jeg har du brukt sommeren fornuftig, og begynt på og startet på en serie oppgraderinger som gjør speedsteren litt mere kjørevenlig, begynte med å bytte alle bolter i understellet fra de orginale som er produsert i 8.8 stål, som er den laveste kvaliteten på stålet, jeg byttet mine i 9.13 stål, så jeg er sikker på de ikke knekker og får fatale konsekvenser av dette. hos meg så knakk de som holder høvre bærebro på passasjersiden, heldig vis skjedde dette i 30 km/t og ikke på vålerbanen som jeg var dagen før.
jeg begynte med å bytte eksos, til en 2.5" noe som gav mye mere respons og litt mere lyg, noe som denne bilen fortjener, jeg bytte alle motorfestene til oppgraderte typen og satta inn powerflex innsatser i de fremre og bakre festene, noe som gjorde bilen fastere på banen.
byttet felger til ATS DTC felger, 9x17 et 25, med vekt på bare 8.6 kg pr stk.
etter noen turer på banen i sommer så ble det tanke på mere motor og prosjekt kompressor kom i gang. jeg kjøpte en Eaton M62 kompressor og begynte dele samlingen, satserpå å ha en klar bil til neste sesong med ca 280 kjørbare hk.
en oppgradering av understell og bytting av av enkelte deler for å få bedre aerodynamik og mere marktrykk bak.