Gå til innhold

ingen

Bruker
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om ingen

  • Bursdag 07/29/1984

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    dingle med bena
  • Modell (eks S4)
    320i baur tc
  • Biltype (eks Audi)
    BMW
  • Årsmodell (eks 1995)
    1986
  • Yrke eller sivil status
    budbil- samboer
  • Motor (eks 1.6)
    uvist ;P
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    litt av vært :P
  • Fylke
    Hordaland

Contact Methods

  • Bosted
    Bergen

ingen's Achievements

  1. Ønsker å kjøpe giver eller svinghjulsensor til volvo 240 ( b230k ) Fikk en sensor/svighjulsensor, men d passet ikke så vil gjern kjøpe en som passer :P jeg trenger den som har d stikket med 2 ledninger til/fra og d står RENIX oppå den :D. har en sensor liggende som skal virke men den passer ikke til mitt lednings nett ???
  2. trur æ gir opp hele bilen nu... har prøvd d meste bortsett fra den giveren ( svingjulsensoren )... har fått tak i en brukt men kommer fa.. ikkje til for og få byttet den... var en tur under bilen i dag og så. å der var d litt mye rust... men bilen er fortsatt gokjent til i februar, så hadde vert kjekt å ha den i vinter :P tror d er 4 slanger som skal gå til gasser og manifoil.2 på hvær side.... vist æ ikkje huske heilt feil? men de tror æ styrer det ene spjele som skal åpne v serka 3-4000 omdreininge ? har ikkje på mye peiling når d kommer til d vakum styret... men kan prøve å hjelpe dæ så langt æ kan :)
  3. er d slik at æ må ned me girkassen for å skifte svinghjuls sensoren? sliter litt med å få tak i den sensoren. ikkje hadde de den på frydenbø eller hos høggeren :( så d blir nok desverre utsatt til æ får tak i en ny/brukt svinghjuls sensor.
  4. takk for tipset. har lest litt om dette nå, å har igrunn funne ut at det er d som ''må'' være feilen. skal prøve å finne ut om d er d som er problemet i løpet av dagen eller morgendagen... da skal æ selvsakt gi dere respons om vordan dette vil gå, kommer æ mæ lenger en til postkassa eller ikkje :P
  5. er det ingen som kan hjelpe ?
  6. fannt forresten en løs oransje ledning som kommer ut fra ledningsnettet og går inn mot coilen og forbi ledningene der.. men passer ingen steder. noen som vet hva denne er/gjør?hvor skal den eventuelt festes? kan denne være noe av årsaken til at bilen fusker? har prøvd d meste nå... og skjønner ikkje en dritt... pleeeease help mealacocaina
  7. ikke noe problem nei:P bare så synd å måtte ta raste pauser hvert 5 minutt:P hadde forresten ett nytt forsøk i dag, som ikke gikk så veldig problemfritt:P bilen kjørte fint nesten hele veien til bensinstasjonen, stoppet 2 og en halv meter fra pumpen, kjørte den på starteren til pumpen, og stod der en stund... så tettet vi noen vakum(dritt vakum!)slanger og kom oss videre etter en halvtimes tid.. så stoppet bilen ca 1 km fra husdøren, blåste og sugde i så og si alt av vakumslanger som gikk ann å ta av (dritt vakum!) så kjørte vi 50 meter på starteren oppp en liten bakke siden bussen kom:P (fantastiske batteriet!) så ble det litt dytting, litt banning og litt sparking.. og så startet den igjen.. og vi kom oss 400 meter!:volvopower: ble stående en god stund og plutselig begynnte lysene å virke( de som kommer på når man åpner dørene:S) :volvopower: like før vi dyttet bilen på havet prøvde vi å starte en gang til.. og den startet! vi kom oss ... nesten hjem.. klemte på en blå vakum slange og den stoppet(dritt vakum!), men vi fikk trillet den inn på tunet. nå er det ikke snakk om å starte lenger. får vell se om det blir bedre i morgen:P:idea: noen som vet hva årsaken til dette kan være?? har vår kjære volvo fått svineinfluensa? huff, begynner i det hele tatt å bli ganske lei biler som virker sånn halvveis:P (dritt vakum!)
  8. hmm d høres ut som en ekte økonomi motor :volvopower: vet ikkje ka min bruker på mila nu men tipper d er mer enn når den rulla ut fra frabrikken :idea: skjønner mæ ikkje helt på disse motorene, litt mye vakum greier:P hehe... var ute å prøve kjørte i går kveld,etter å ha tetta en slange og da æ hadde kjørt bil'n ca 3- 4 km med en gal kangeru under panseret skulle æ prøve å snu dyret,men da dauet den helt. sto og kimet 3-4 ganger. så ventet jeg ca 5-6 minutter og da startet den med en gang. gikk som en klokke ''hele'' veien hjem. e d rart æ ikkje skjønne en dritt?!
  9. Hei... HAr lest igjennom hele tråden nå, og tror mye av dette er ting jeg kan få bruk for, da jeg sliter med så og si samme problemet. problemet mitt er at bilen i lengre tid har fjusket med kald motor, derfor har jeg skiftet plugger, fordelerlokk, rotor og coil(den skiftet vi etter å ha stått i 3 timer på en bensinstasjon og kimet..). men dette ser ikke ut til å hjelpe en døyt. ble vell strengt talt faktisk bare værre. bilen kubber når jeg kjører og trykker inn clutchen , og humper ved høyt turtall (dette gjelder spesielt når bilen er varm..). vet ikke helt hvor jeg skal starte nå, får ikke en gang til å starte min egen tråd her, er det noen som kan hjelpe med noen av problemene så skulle jeg være meget fornøyd:P jaja, jeg vet at jeg er en noob..
  10. hei... Har du coil til B230k (reflx eller noe sånt? tror æ den heite)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår