Gå til innhold

Mustangpower

Bruker
  • Innholdsteller

    18
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Mustangpower

  • Bursdag 06/03/1992

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Ascona C Berlina
  • Biltype (eks Audi)
    Opel
  • Årsmodell (eks 1995)
    1983
  • Yrke eller sivil status
    Elev/student
  • Fylke
    Akershus

Contact Methods

  • Bosted
    Akershus

Mustangpower's Achievements

  1. Hei, veit ikke om det er flere der ute som har sett spoileren på den oransje Realcar 855n som er avbildet gjerne i sammenheng med salg av stylingpakker, griller, lykter osv. Men jeg er nysgjerrig på om noen viet om hvor jeg får kjøpt en slik vinge? "Pusser opp bilen litt etter å ha bomma på veien-.- Lurte på også om noen har noen tips til tüv godkjente sportsunderstell/senkesett som jeg kan regulere inne fra bilen (gass, luft eller olje) og evt hvor de er? Kravet er at de skal gå gjennom eu/bt kontroll;)
  2. Har du el-vinduer bak og svart skinn/delskinn interiør er jeg interresert ;)
  3. Ønsker helst en bil med bak eller firehjulstrekk, motor str. på rundt 1,6 liter og oppover, både diesel og bensin. Bil skal helst starte og gå, men kosmetiske problemer bryr jeg meg ikke noe særlig om enda.
  4. Jeg vurderer å sette på Simons anlegg på bilen og lurte på dette med katten, hva med å sette på en racing katalysator? sier de noe om det? Også er det mulig å bygge om anlegget helt fra manifoilen, har det noen effekt? Simons anlegget er vel bare fra katten og videre ut? Hva mener de med at det er uten frontrør?
  5. Hva er det som er galt med å spinne med fwd da? Liker det jeg... Leter etter diffsperre sjæl, er noe dritt når du gir på og bilen sklir til ene siden og du vingler deg fram ved å styre...
  6. Jeg måtte selge bilen, stort savn:( Men det er nok med en bil på en (liten) stund. Takk for hjelpen folkens.
  7. Hei, jeg har noen spørsmål før jeg setter i gang med ett prosjekt. Jeg har tenkt til å sette på turbo i min Volvo 850 GLT og jeg har ikke peiling om det går, tenkte først å flytte "alt" over fra en T5 og bruke det som ett grunnlag, men er litt usikker på hvordan det blir med styreenhetene:( Noen som kan hjelpe meg? Målet mitt er å nå rundt 300-400 hester, veit ikke om det er realistisk? Bare å komme med svar, trenger virkelig hjelp nå, og vil starte snarest.:pray
  8. Mustang95, var ikke deg jeg prata om, det var BossCat jeg mente, sorry misforståelsen-.-
  9. Bare lett gjennom noen ordlister på nettet;) Men enig med dere;) Pony cars er ikke like råe som "the vintage Muscle car";) Og da er ikke 74-78 modellene mye å skryte av, da veit jeg ikke hvorfor de har fått tittelen:P
  10. Oja, takk;) Følelsene for bilen er i grunn splitta, siden jeg egentlig har planer om å kjøpe meg en Ford Mustang nå nærmere sommeren, en som jeg kan skru litt på osv, men da er det litt dumt å bruke penger på Opelen pluss at jeg skal bygge om en Volvo 850 stv. som jeg har... Men hvis det er noen der ute som har tid og penger og som har lyst til å pusse opp Opelen, så er det nok mulig at jeg selger den. Vi får se, om noen har andre ideer så kom med dem;) Men bør jeg holde den original eller bygge den om? Motoren er jo som sagt treeeeeeeig:P
  11. Riktig BossCat.Bra du passer på;) Og riktig at 5.0 literen kommer snart tilbake, enten 2010 eller seinere, ikke helt sikker på den saken. Bare at 4,6 var det høyeste etter 1994 og at i 2005 eller i "retro mustangen" så kom de ut med også en 5,4 liter supercharged. Men altså ingen 5.0 liter...
  12. Drømmer om det samme, er enig med ottesen;) Men jeg har ikke noe imot noe som jeg kans skru på til jeg har lappen...
  13. Liker denna tråden jeg^^ enda jeg er ny her. Så jeg skal være forsiktig med å åpne munnen, men jeg vil si som mange andre at det er smak og behag. Tross alt er jo Mustangen en av verdens lengst levende muskel biler (veit ikke om noen som har levd lengre), og det må jo si at det er en grunn til det, tross alt har den overlevd pengemangel, oljekriser++ Generasjonen med den svakeste Mustangen(1974-1978) med en motor på "hele" 83 hk og var på 140 C/Inch (2,3 liter) samtidig hadde de sterkeste en V8-er på 302 C/inch(5 liter) som maksimalt hadde 139 hk. I starten på neste generasjon (1979-1981+1982-1986)fikk også rekke firerne på 140 C/Inch(2,3 liter)turbo, noe som mange syns IKKE hører til på en amerikaner, langt mindre en Mustang, den ble da borte etter 1986 da resten av generasjonen(1987-1993) hadde valget mellom rekke firerne på 140 C/Inch (2,3 liter) med 88-105hk og V8-erne på 302 C/Inch (5liter) med 225-235 hk. Mustangen var endelig på vei opp igjen:P Jeg elsker bilene, liker de fleste, skulle gjerne hatt en, samme hvilken type det er. De er så vidt forskjellig at de ikke kan sammeliknes med de andre.
  14. Husk at detta er en forhjulstrekker da:P Plass til Calibra motoren da? Vandrer litt mellom å selge eller ikke selge. Gla i bilen og:P Også å er det jo en C Berlina, noen mener jeg bør ta å pusse den opp i steden for å style den. Har jo en annen bil og som jeg veit jeg skal beholde.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår