Gå til innhold

TomLura

Bruker
  • Innholdsteller

    124
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om TomLura

  • Bursdag 03/07/1990

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    fikse opp biler
  • Modell (eks S4)
    mk1 cab
  • Biltype (eks Audi)
    volkswagen
  • Årsmodell (eks 1995)
    1987
  • Yrke eller sivil status
    industri mekaniker
  • Motor (eks 1.6)
    1,8 gti
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    K&N filter- kolbenschmidt høykomp stempel- shrick 288 rally kam
  • Fylke
    Rogaland

Contact Methods

  • Bosted
    sandnes

TomLura's Achievements

  1. Hei jeg trenger litt hjelp vis der er mulig :) har nettopp kjøpt denne bilen og sist eier har koblet ut rygge sensoren eller alarmen på den! noen som vett hvor denne befinner seg så jeg kan koble det til igjen :)?
  2. Har funnet feilen kamaksel sensoren va smadra!
  3. neii har ikje gnist på pluggene har prøvt å bytte tenningsmodul og nå :/
  4. kan det være tenningsmoduelen (ICM) som er fesen?
  5. hei nå trenger jeg litt hjelp her var ute og kjørte igår å var ingen problemer med bil men da jeg skulle starte den imorges var det ikje mulig å få start på den motor går rundt og bensin pumpa starter. Har prøvt å byttet coilen men ingen forskjell. noen som har peiling på dette ?
  6. takk for hjelpen :) er nok den slangen som er sklid av når eg hadde ute dashbordet :)
  7. Hei sliter litt med dårlig effekt og bunndrag turtallet synker litt før det stiger igjen! Har netopp hatt dashbordet ute for å bytte radiator i varme apparatet. Er det noen vakum slanger som går fra motor og inn i bilen? Noen som vett hvor N75 ventil befinner seg? Fant dette: 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Not Reached Possible Symptoms Sudden complete loss of Power Reduced Power Possible Causes Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking Pressure Unit for Turbo Charger defective Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective Possible Solutions Check Hoses Check Pressure Unit for Turbo Charger Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) Check Basic Setting > MVB 011 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Exceeded Possible Symptoms Sudden complete loss of Power Reduced Power Charge Pressure too High Possible Causes Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective Turbo Charger defective Possible Solutions Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) Check Basic Setting > MVB 011 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference Possible Symptoms Reduced PowerPossible Causes Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking In 1Z/AHU engines, stuck/rusted wastegate or actuator. Possible Solutions Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) Check Hoses In 1Z/AHU engines, clean rust scale off wastegate/actuator to allow lever to move.
  8. hehe stemme det ! gått du passe på :)
  9. Bytt ut manifoild med grenrør bør vel holde med standard er vel 2'' eller noe sånn? bare ta vekk katten vis det er det på den.
  10. skru opp diesel trykket litt igjen å se om det er noen forandring?
  11. blå røyk kan være slitte oljetettninger på ventilene eller slitte stempelfjører, sleden turbo, oljelekk inn i turbo.
  12. du kan jo spørre på TESS om de kan lage nye til deg :)
  13. Hei har nå hatt bilen min til hjulstillings kontroll pga senkesettet mitt men de fikk ikke alt over på den grønne siden så derfor trenger jeg 2 orginal fjærer foran håper noen kan hjelpe med dette :)
  14. mangler øvre del av luftfilter boksen min så om nogen i sandnes stavanger området kunne hjelpt meg med dette så hyl ut :P
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår