Gå til innhold

Anders-Audi-ABT

Bruker
  • Innholdsteller

    182
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Anders-Audi-ABT

  • Bursdag 04/28/1991

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    A6
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    1996
  • Yrke eller sivil status
    Yrke: Bilmekaniker Status: Kjæreste<3
  • Motor (eks 1.6)
    2,5 TDI
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    chipa 167hk / 330 nm
  • Fylke
    Øvre Eiker

Contact Methods

  • Bosted
    Buskerud

Anders-Audi-ABT's Achievements

  1. ok takk ^^ trodde man skjønnte det når den ligger unner katorogien "bil ønskes kjøpt" ^^
  2. Ønsker å kjøpe en Audi A6 2.5TDI Quattro fra 1995-1997 model, uten motor, helst med girkasse, men må ikke være girkasse i den. men må være ledingsnett helst. må være et skadefritt karrosseri!!. kan være litt rust men ikke rusthull. Skal sette inn en motor fra en annen bil, samt diverse andre deler. Kom med forslag, må være ruter, (panser, kan leve uten) samt dører (ikke bakluke) Helst Svart farge, men kom med forslag' burde være trillbart, men trengs ikke ^^ Pris: kom med et tilbud jeg ikke kan si nei til ^^ Takk Kan nås på 41799440 Dj_pc@hotmail.com
  3. Hei har en ganske kul styling frontfanger tilsalgs det eneste er at den er for audi 100 / a6 så skjermene på a6 er mindre hjulbue. men om du får tak i en til å lime på litt glassfiber på fangeren sånn at den går jevnt med skjermene på s4, så er det ikke noe problem.. her er en link Audi deler selges: Audi 100 / A6 c4 Glasfiberfanger /rs4 med leppe) dette er en frontfanger som er vanskelig å få tak i, og jeg har ikke sett en eneste c4 bil med den enda =) mvn Anders
  4. ønsker å kjøpe en Audi 100 / A6 2.5 TDI (sedan) må være Ac på den! eller en Passat 1,9TDI (helst 110hk) må være ac på denne også. kan være noen små feil på den Helt ikke rust eller Karroseri skader (fangere eller forskjerm kan være dårlig) Pris ikke over 25.000kr komme med forslag =) helst i nærheten av Oslo men kan være intersangt om det er lenger unna! Kan nås på Email: Dj_pc@hotmail.com
  5. ok, regna med det ^^ er vel lurest, å eventuelt ta oppi det som smører best kanskje ^^
  6. ok, har ikke prøvde å ha diesel eller parafin i olje, er det den gammle olja du har diesel i eller kjøper du noe billigolje å heller på? fordi den motorensen dem har fra QMI skal heles mellom peilepinnen og gå i 20-30min med den gammle olje og derretter tappe av olja og skifte filter. her er en link hvertfall Qmi innvendig motorvask - Torshov bilrekvisita koster 200kr
  7. kan gi deg et tips. prøve å kjør en motor rens og behandling fra QMI, kanskje motoren din blir bedre da. veit hvertfall at mange har prøvde det produktet og fungere bra =) jeg har brukt denne behandlingen på både min audi a6 2.5TDI 140hk C4 og Audi S6 2.2TQ c4 dette middelet får du oss f.eks torshov du kan lese om middelet på nettsiden dems =) Velkommen til QMI jeg ambefaler hvertfall å prøve det mens du skal skiftet olje. koster ikke mye heller mener det er 400kr for motorbehandinga og 100-200kr for rensen du skal ha på først =) om du skal gjøre det så er det bare å spøre om fremgansmåte =) er ganske lett, men veit at man kan bli skeptisk ;P
  8. ok takk for svar =) greit å vite at det finnes turboer som ikke er diggre monstere som tar kjempe masse plass for å få litt hester ^^
  9. ok skjønner ^^ bestemte meg for å kjøpe nytt, så bestilte alu svinghjul med clutch som tåler rundt 700nm på KRB Trading til 8000kr men lurer på noe mer, har montert sånn kopi RS2 manifold på bilen, hvor stor turbo kan man få plass til på en sånnen manifold? (den tar like mye plass som den orginale) er det mulig å få tak i en turbo som greier å lever opp til 400hk eller må man ha et annet grenrør sånn at man får plassert turboen ved luftfilter boksen som jeg ser mange har? takk for svar =) mvn anders
  10. ok, er lammel plata ødelagt eller? hvor langt har trykkplata godt? samt åssen årsmodel var motoren (svinghjulet) den sto på? driver av å ombygger en s6 fra automat til manuel så er noen forskjeller ute å går innen for 3b svinghjul har jeg hørt =)
  11. Hei har du forsatt clutchen? er dette kun trykkplata eller med lamelplate? veldig interssert =) send meg pm =)
  12. har værti kontakt med en som har en Spec clutch med 6 pukka lammel, med orginal aan svinghjul dobbelmassiv den clutchen så begynner lammelene å bli litt slitt, han sier at den begynte å slute på 430hk, er dette et lurt kjøp om det ikke er for dyrt eller? vil jeg merke noe forskjell på et 3b svinghjul og et dobbelmasiv hjul eller? med hendåld at jeg ska holde meg under 400hk?
  13. ok, så om jeg vil ha et 3B svinghjul, så er det bare å skaffe det og montere det rett på? med orginal cluch og greier? eller må jeg ha noe for å få det til å passe?
  14. ok, står ikke noe om det på en how to do it tråde på vacn forumet How-to: Bygge om fra automat til manuell C4
  15. ok , så 034 svinghjul er ubrukelig, hva best av 7a og 3B svinghjul? hvem er lettest å sette rett på uten å måtte skaffe eksra ting til å få det til å passe? hvem av svinghjulene er lurt å ha om man skal trimme litt? takk =)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår