Gå til innhold

dryhilla

Bruker
  • Innholdsteller

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om dryhilla

  • Bursdag 04/09/1984

Contact Methods

  • Bosted
    Trondheim

dryhilla's Achievements

  1. Den går ja.. men de to tjukke slangene som går til kjølevifta har forskjellig temp. Den ene er varm og den andre er helt kald.
  2. I romjula fikk jeg satt inn motorvarmer på min kjære Ford Focus, 2000 modell. Min første kjøretur etter dette var på litt over tre timer, og i den siste langbakken på vei til Trondheim ser jeg at temperaturmåleren plutselig beveger seg opp mot max. Varsellampe for overoppheting begynte også å lyse (ikke blinke). Etter en pause på noen minutter, fortsatte jeg noe skeptisk inn mot byen og oppdaget at temperaturmåleren gikk ned hver gang jeg stoppet i kryss (og varmeapparatet var på for fullt) - og det var bare enkelte oppoverbakker som ble litt for heftige. I ettertid har bilen vært inne på verksted fire ganger - termostat ble først byttet (riktignok skrudd på feil og skapte en lekkasje), så ble vannpumpe og registerreim skiftet, ny termostat ble satt inn - som skulle åpne på et tidligere tidspunkt.. og det siste var at radiator ble skiftet og hele systemet ble luftet. Det så ut som dette virket, helt til vi skulle på langtur. I første lange oppoverbakke, begynner temperaturmåleren å bevege seg mot max igjen. Vi stopper litt, men velger å fortsette. Med varmeapparatet på fullt, holder temperaturmåleren seg på normalen resten av turen. Nå begynner jeg å bli ganske lei (og blakk) av dette, og lurer på om noen kan ha en idé om hva dette kan være? Ringte verkstedet i dag, og de hadde rett og slett ikke peiling. Orker ikke bruke mer penger på å bytte deler som egentlig fungerer.. HJELP?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår