Gå til innhold

Synspeckter

Bruker
  • Innholdsteller

    35
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Synspeckter

  • Bursdag 04/07/1993

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Synth, Fly, Hardware, Musikk, Pc, Teknisk, Sykkel, Foto Video, Datadata Synth, Re Enactment Fighting, Lommetennis, Hardware, Vingulmark, Blankvåpen, Concerts, Musikk, Pc, Vi som sover uten bh :), i just saw the new Harry Potter movie, a bit unrealis

Contact Methods

  • Bosted
    Mbabane, Swaziland, Swaziland

Synspeckter's Achievements

  1. Hei, lurer på om noen har noen sterke meniniger om hva som er mest relevant (mest lyd, best lyd) for pengene om jeg går for Alpine eller Kenwood hovedenhet til ca 1500-2100,-. skal kjøre 4x tweets + 4x midsub org anlegg og linjeutgang til sub. skal bytte resten av høytallerne seinere. Holdbarhet, lyd og lyd er viktig.
  2. Sjekk også enden på styrestaget, Etter at du har jekket opp bilen, ta tak på hjulet kl 9 og 15, og vrikk. Hvis det er slark der, (kan være mye) så ser du hvilket ledd som er gåent. veldig lett synlig fra stagene som kommer fra servoen, ( på høyre side av bilen, oppe i venstre side av hjulbuen\ skjermen
  3. Klakkelyddunking er stortsett slitte drivknuter. God guide på drivknuter og mansjetter ; http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/audi-diskusjoner/276846-guide-skifte-drivknute-drivknutemansjett-div-vag.html#post2820792
  4. Vis du syntes det høres ut som det kommer fra en av hjulene\ forstillinge, gjekk opp og riv og røsk i hjulet, hvis alt er tight, skru av hjulet sjekk kaliperskruer, og skiva. sjekk for slark i støttestag\ og resten av forstillingen under bilen, alle ledd. prøv å dra i drivaksel, vri rundt, kjenn etter slark. sjekk dempertårn. Hvis det ikke er forstillinga, tenkt på løs bunnpanne? event andre biter under?
  5. Når jeg skrur ut den, etter låsebolten, så får jeg sklidd det ca 0.7mm ned, så stoepper det dønn fast! hamret og sleit ganske godt i det, men turte ikke mer! er staget som kommer fra servoen.
  6. Knallbra den guiden du har laget btw, Quattro73!! :D trengs garantert senere!
  7. Fant ut at det var slark\ vandring i styrestaget, den biten som staget går inn i , og kula til leddet sitter i. staget glir på en måte frem og til bake ca 1cm inni der! trodde det var gjenger der, men klarte ikke få det fra hverandre! fikk dratt ut lageret til styrestaget enkelt, men så satt det dønn fast for videre å dra det løst.. noen som har kjennskap til dette?
  8. hm, ikke noe dumt spm, men de er fine. Hvordan sjekker jeg drivknuter, og hvor\hvilken er det som trolig har gått? er ikke 4-motion. Hvordan er det å bytte drivknuter? noen guide?
  9. Når jeg triller, gjerne med cluchen inne, og ikke har serlig med kraft på drivakslene, verken bremsning, eller pådrag, klikker det fælt fra høyre framhjul. Er dette Hjulagret som er gått? er nye endeledd og bærekuler, så tviler på at de er gåene.. Hvor jævelig er det å bytte selv? Kunn skrudd amrikansk bil, der lagrene detter ned i fanget på deg, bare du skrur av hjulet.. ()
  10. Men si i fra hvis du vil bli kvitt den a!
  11. Jaok, skal gjøre det! Hvor kommer jeg enklest til den? fra under bak venstre fohjul?
  12. Godt spm, men hvor kan man få tak i chipper? kan jeg event kjøpe din? har 1,8l 1999
  13. Hei, var ute å kjørte, plutselig begynte speedometer nåla og gå veldig opp og nedraskt, +-40-60 km. så datt den helt ned. Den fungerer stortsett under 50 km/t, men så detter den ned igjen, og ligger stille. Hvor blir hastigheten målt på bilen? dårlig kontakt noe sted, eller må jeg bytte hele instrumentpanelet? Hvordan blir det da i forhold til turteller?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår