Gå til innhold

Aleksanton

Bruker
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Aleksanton

  • Bursdag 03/19/1988

Contact Methods

  • Bosted
    Bardufoss

Aleksanton's Achievements

  1. Trenger man flere sprøyter til de forsjellige lagene, eller går det greitt å bruke samme til grunning, base og klarlakk?
  2. takker for utfyllende svar:) til meget god hjelp girkassen er forøvrig manuel hvor mye tror du det koster å ettermontere parameterstyring/progressivstyring?
  3. Har nylig kjøpt en W203 180cdi 2001modell og har noen problemer, men er usikker på hva som er skyld i de. Takluken funket ikke som den skulle når jeg kjøpte den, man trykte inn knappen og luka gikk opp ca 3cm, så måtte man slippe og trykke inn på nytt for 3 nye cm osv.., men plutselig funket den i en månes tid før den sluttet å funke igjenn. når jeg skal spyle frontruta må jeg alltid trykke 2 ganger før det kommer noe veske, deretter funker den vanlig til bilen blir slått av. regner med at det med takluka er dårlig kontakt ved bryteren elns, men vet ikke hvordan jeg kommer til der. varmeapparatet er også noe rart med, det kommer luft nede ved beina uansett hvordan jeg stiller på hvor lufta skal komme fra, virker også som at mengden luft som kommer til de forsjellige stedene ikke blir forrandret når jeg stiller på dette. servoen virker ganske svak, er ikke sånn at jeg må slite for å svinge, men samenlignet med andre biler så er den ganske så hard, vet ikke hvordan den skal være så er litt usikker her om den skal være sånn eller ikke, men kjenner også noe i rattet når det er i visse stillinger, når jeg svinger kommer det en slags knirkelyd på samme punkt hver gang under svingen. veske nivået på servoen er bra. synes også det er en litt høyfrekvent lyd fra motoren i første, andre og til dels tredje gir over 2k omdreininger, synes også det virker litt som motoren hakker litt, som om man tråkker fort av og på gasspedalen, merker ingenting til dette fra fjerde gir og opp. ene skiltlyset funker heller ikke, har prøvd å bytte pære uten hell, så regner med ledningen er gåen, er det lett å skifte denne? som jeg har forstått det er det ganske mange problemer med akkurat denne serien. Om de vanligste problemdelene tar kvelden, går det ann å bytte de med andre deler enn de originale? og er det selve delene som er dårlige eller er det noe annet med konstruksjonen som gjør at disse tingene går fort? husker ikke nøyaktig hva disse standard problemene var. hvordan er det å bruke annet enn originale deler i MB'er generelt? takker for svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår