Jeg mener det kan bli dyrt om du ikke skrur selv.
1.1.9 og 1.1.11 tas samtidig og antar et verksted tar ca 2000 for dette i arbeidspenger.
5.8 tar mer tid. Hele lagerhuset må ut og lageret presses ut. Jeg byttet på min men tok av lagerhuset selv og fikk kun hjelp til å presse ut\inn lagerene. Vanskelig å anta hva et verksted tar for dette for plutselig knekker en bolt på gamle biler hos meg måtte jeg bytte et endeledd (saget det av) Men fort 3-4000 i arbeidspenger begge sider?
Eksoslekkasjen kan som oftest sveises. Spørs litt hvor det lekker og om det er gods igjen rundt å sveise i. Er uansett ikke så dyrt med nytt eksosanlegg da.
Om katalysator må byttes er det relativt kostbart. Ofte byttes lambdasensorer (over 2000 pr sensor) først har eg forstått, for så å bytte katalysator. Blir fort kostbart.
Og Motoren sin oljelekkasje kan jo være alt mulig. Umulig å anslå noe der.
Så det jeg mener med at det fort blir ulønnsomt er at om du ikke kan gjøre noe selv, vil det fort bli kostbart, men det trenger ikke bli det heller. Du får vel et overslag fra verkstedet. Du kan jo ta en tur til et annet verksted også? eller kanskje det er en videregående billinje i nærheten du kan spørre?