Gå til innhold

vidars auto

Bruker
  • Innholdsteller

    1
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om vidars auto

  • Bursdag 11/05/1965

Contact Methods

  • Bosted
    oslo

vidars auto's Achievements

  1. hei I utgangspunktet hadde Frank Høvin fått feilsøkt bilen sin hos Kvernland bil og fått vite at clutch og svingehjul var defekt. Han sendte så en mail til oss med spørsmål om pris for å skifte clutch og svingejul. Han fikk time hos oss etter at vi ble enige om pris. Han leverte bilen og vi gjorde jobben. Samme dag som han hentet bilen, ringte han og sa at bilen trekker dårlig over bakken, slik som tidligere. Vi svarte at vi ikke hadde feilsøkt på bilen, kun gjort som det var sagt. For å være hyggelig mot ham og gi grei servic gjorde vi en diagnosetest, og vi tenkte hvis det er en liten sak ville vi være greie å fikse. Vi hadde dessverre mye å gjøre og ikke tid til å gjøre en større reparasjon. Han leverte så for en diagnosetest. Diagnosetest viste at temperatursensor til topplokket var defekt. Vi ringte til Frank og fortalte om funnet, men at vi ikke var sikre på at det var feilen. Han fikk vite prisen for jobb og deler før han sa at han ønsket at vi skulle gjøre jobben. Vi utførte jobben. Da vi hadde mye å gjøre på den tiden fikk vi ikke tid til å prøvekjøre. Frank ville allikevel ta bilen, og hvis den ikke var i orden ville han ringe tilbake. Han ringte etterpå samme dag og sa at bilen ikke var bedre. Vi fortalte at vi hadde mye å gjøre. Men fordi han ikke kunne kjøre bilen, satte han den hos oss allikevel. Vi tenkte at styreenheten kunne være defekt. I så fall kunne det bli dyrt. Men vi måtte da feilsøke mer for å vær helt sikre. Frank Høvin ble informert hele tiden. Vi hadde svært mye å gjøre og måtte prioritere kunder som hadde avtaler. Det tok derfor tid før vi fikk anledning til å starte med Frank Høvin's bil. I slutten av januar kom Falken og hentet bilen til Frank Høvin og kjørte den til Kvernland Bil. Vi sendte en purring på siste faktura i begynnelsen av februar og sendte en sms til Frank om at siste faktura ikke er betalt. Men på sms fikk vi svar at han ikke kommer til å betale regninger pga at han er uenig. Han sier det er vannpumpa som er årsaken. Vi har forklart at han hentet bilen før vi fikk gjort feilsøket og arbeidet ferdig. Vi har prøvd å løse problemet på en hyggelig måte, men vi opplever at Frank Høvin ikke vil høre på oss. med hilsen vidars auto rep as
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår