Gå til innhold

oksygen

Bruker
  • Innholdsteller

    50
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om oksygen

  • Bursdag 02/03/1994

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bilstereo
  • Modell (eks S4)
    Golf 3
  • Biltype (eks Audi)
    Volkswagen
  • Årsmodell (eks 1995)
    1994
  • Yrke eller sivil status
    Student
  • Motor (eks 1.6)
    1.8
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Senket og stor potte
  • Fylke
    Nordland

Contact Methods

  • Bosted
    Bodø

oksygen's Achievements

  1. Hei! Jeg sitter og vurderer hvordan senkesett jeg skal ha og står litt fast mellom disse to. Tuningart - PARTS AND RETARDS AS TA Technix - PARTS AND RETARDS AS Og har hørt at tuningart sitt er litt for myk bake. Men har dette noe og si på by kjøringen min? Og jeg lurer litt på hva ulempene og fordelene med disse to er. Takker for svar! Mvh Oksygen
  2. Takker for svar :) Skal gå ut å sjekke om jeg har enkel eller dobbel downpipe når det har sluttet og regne :)
  3. Heisann. Jeg er ute etter noe som jeg får litt mere power av for overkommerlig pris :) Forige eier har satt på effektanlegg. Det er da snakk om en 1.8l ABS-ADZ (monomotronic) motor PS: er det noen som vet hvor jeg får tak i LMM adapter til KONfilter
  4. Hei! Fikk bilen tilbake fra verksted idag og TPS ble byttet og problemene er nå borte :) Takker for alle svar og hjelp
  5. Dette er vell tilfeldigvis ikke din bil ? Synes den likner noe jævlig! :P http://g.api.no/obscura/pub/978x1200r/04599/1353084207000_ulykke_4599743978x1200r.jpg
  6. Blir bra dette! mye lettere å ta seg 2min og lese gjennom og kansje få en liten pekepinn på hva som er feil :)
  7. Er en TPS (Thruttle posison sensor) som er gåen. Noen som vet hvor den står ? Og tror dere at det hjelper og gjøre den ren og sjekke kontakt ?
  8. Var jordingen i spilleren som er gåen. Så har jordet spilleren på nytt og da gikk dynamostøyen bort :)
  9. Vet ikke hvordan relee som klikker. Bruker ikke uvanlig mye strøm under oppstart, eneste som jeg har på er varmeapparatet på styrke 2 og spiller/forsterker. bruker ikke og spille høy musikk på morgenkvisten. Og jeg har ikke sjekket hvor mye bensin jeg bruker på mila. Men jeg tror jeg bruker noe mer enn det jeg egentlig skal bruke. Har fått fikset time imorgen hos mekonomen. Så da er det bare og vente og se hva diagnosen blir. Takker for svar!
  10. Har noen problemer med min elskede :( Har problemer med at værgang jeg kjører ut med kald motor klikker det i fra et reele ved giring fra 1 til 2. Dette går vekk etter ca 50-100meters kjøring. Men værgang jeg clutcher raser turtallet ned til under 1000 omdreininger og lys i dashbord dimmer ned. Føles nesten ut som at bilen skal kvele seg uansett fart. I det jeg slipper clutchen igjen får jeg et lite dunk og turtallet går opp til normalt igjen. Og når jeg står på tomgang med engang bilen er skrudd på så er turtallet normalt ligger på ca 900 omdreininger men etter en liten kjøretur og stopper så går turtallet ned til 500 omdreininger. Noen som vet va feilen kan være ? kan det være turtalls regulator/ tomgangs regulator ? Falsk luft ? Har nettopp byttet plugger men ikke plugg ledninger. Info om bilen 1.8l bensin Motor kode ABS-ADZ Rullet 300000km i helga :driving: Takker for alle svar
  11. er jo kim sin vr6 4pe :)
  12. Syns jeg har sett den PN96311 bilen et parr ganger før :P
  13. mulig det er tomgangs regulator som er død ?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår