Gå til innhold

Erlendzo

Bruker
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Erlendzo

  • Bursdag 03/06/1989

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Golf Mk2

Contact Methods

  • Bosted
    Tinn

Erlendzo's Achievements

  1. hei. Noen som veit åssen type nippel det er på bremserøret som går fra kaliper og inn på bremseslangen??
  2. Erlendzo

    Strømsvikt?

    Hei. Har en 03 passat 1,9tdi. Har lagt merke til at når antispinn slår inn eller hvis jeg gir bånn gass så dimmer kjørelysene (som om de får strømkutt). Og plutselig så sluttet den med å gi alarm hvis lysene står på og jeg har tatt ut nøkkelen samt at døra er oppe, interiørlysene slår seg heller ikke på når døra åpnes. Det virker som hele venstre side av bilen får mindre strøm enn høyre. På høyre side slår lysene i taket seg på når døren åpnes, og det ser ut som kjørelyset lyser sterkere på høyre side. Noen som kan hjelpe meg med dette? (Hadde den på verksted for å bytte reg-reim og vannpumpe i forrige uke, og det var da den sluttet med lysalarmen og interiørlyset. )
  3. Hei. Trenger litt info om forskjellige senkesett til Passat B5. Hva har dere? Hvordan funker det? Og hvor lavt blir det? Tenker på og kjøpe Spax RSX, men ut i fra det jeg har lest så får man ikke senket så mye... Erlend
  4. På min var vakumen fra fordeler koblet rett inn på innsuget, ikke innom magnetventilen som på tegningen:/ så da manglet den ene vakumen som skulle gått opp på forgasseren der vakumen fra luftfilteret kommer.
  5. Ja okai! Har bare lest i Haynes boka på engelsk, så har sikkert misforstått! Men hvis den er defekt så legger man ikke merke til det på bilen eller? Ang vakumslangene, på min så er slangen fra fordeleren koblet inn på innsuget :/ jeg har ikke endret noe på det etter jeg kjøpte den.
  6. ok. skal sjekke tempgiveren. men hva heter den delen som er nr.2 på bildet? var den jeg mente som man kan sjekke med og åpne gassspielet og lukke det med tenningen på, så skal den lage klikkelyder hvis den er i orden. Har ikke testet lambda, eller sjekket tenningen. Har ikke utstyret til det for øyeblikket:/
  7. Heisann! Kunne trengt litt hjelp fra noen med erfaring med golf 1.8 mono jetronic. Bilen er en 1991 mod med RP motor! Har sjekket en del på nettet etter folk med samme problemer, men ingen har funnet feila. Kan kan si litt om problemene jeg har. Når bilen er kald, stopper den nesten med en gang jeg starter den, kan holde den gående med litt gass. Når jeg prøver å kjøre, dauer den når jeg gir gass, også kommer den plutselig med et jævlig nøkk, og sånn kan den holde på en stund. Når bilen er varm, så jager den på tomgang, men er ikke noe problem å kjøre med. Ved akselerasjon virker den dauere en det den skal være. Hadde en annen golf med monopoint, GU motor trur jeg. Og den var mye sprekere en den jeg har nå. jeg har ikke byttet noe annet enn noen vakumslanger. Er litt usikker på om det er koblet riktig, siden forrige eier skiftet hele jetronicen med en ny(brukt). men finner ikke noe skjema som viser hvordan det skal gjøres. Vet at tomgangsregulatoren er defekt, siden den ikke gir fra seg noen klikkelyder når jeg åpner og lukker gasspielet. Har dere noen andre ideèr om hva som kan være feil? Erlend!
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår