Gå til innhold

Eirik Skoglund

Bruker
  • Innholdsteller

    34
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Eirik Skoglund's Achievements

  1. da forstår man ikke helt ,enkelt forklart front deksel på motor -reg deksel -er div 220 motorer blokka kan være lik .men ikke det som er rundt .for at det som skal være i min bil .men etter par runder på tyske sider får man mer info ang motor
  2. lasta ned en sider og fant mer info en noen skal tru ,er rimlig taust her inne ?
  3. er fort å rive av innsug om dei bruker 6 timer ?brukte max 1 time på min 220 cdi c klass ,er det plast innsug du har eller alu?.torx piper -pakning-av med disel system-rør -filter holder ,har du prøvd å renska system?egr er et helvte .soter alt .men er viktig med servic -bra olje ,står å kuker med det selv og det er to typer på cdi og man får bra brukt .er det den motor som står under helt bak? under innsug?
  4. er det noen som vet om det er mye jobb å skifte hele olje filter holder der vor olje kjøler er skrud fast?må skifte min da eg holder på skifte motor og må flytte over
  5. får kjøpt olje til ac over disk ,er ikke litt logisk at det må ses på noen ganger
  6. holder på med også en caddy bensin ,motor blir audi turbo motor ,noen som har prøvd seg på det?har prata med div firma i tyskland og det går en der nede som går meget bra ,den drar opp til 275 ,bra til caddy 98 mod
  7. om noen lurer så blir n75 styrt via ecu og den skal gi signal til ecu om trykk og har man ch på den så kan den gå modus på trykk signal pga n75 ikke takler det -fleste feil meldinger kommer fra den siden da den ikke takler det :cheers:
  8. problem løst etter mange timer og noen brune venner og pc ,bygget om hele vacum fan skapet,bort me egr -pluss vnt system ble skifta.og 2 sensorer en på ic siden som måler luft mellom ic til en mer stabil type fra uk ,andre dyser me bedre støving -skifta en del i pumpa-mer disel-fjerna eksos -inn med bedre system ,prog hele ecu på nytt -går som et helvte nå og har virklig gris kjørt å pint den max for å se om den går i modus.så om den går fint en stund .he he blir det gir kasse fra borra tdi 6 trins
  9. eller lage det selv men ja du får kjøpt det fra uk og til nyre bil med eksos kjøler
  10. snart færdi ,holder på med å blende egr å skifte vnt
  11. jepp vnt problem ikke turbon-vnt har låst seg og det gir nødmodus og det gir også blinkende gløde lampe ,sot og slitasje ,så lenge vnt er sliten gir den alle feil koder som eg har også på luft måler ,:thumb
  12. prøver å få lagt ut info om det problemt og div sider om problem litt senere:drive2
  13. vnt problem ser det ut som .-prøver å koble om system og uten egr ,har grubla å studert mange sider i uk som har slite med vnt system .er mer info ang vw tdi motorer :deng
  14. 02 tdi vw caddy p1563 p 1163 p0101 p1550,min står det svart rele -vet det om det grå er nye typen ,svart sliter med for mye varme og lodding kan løsne den styrer ecu og mye rart.men virker som bil går i nødmodus .dør ut og rakler og tenner -ryker svart,ser mer ut som ecu problem
  15. har søkt mye og lest en del på tdiclub.com ,leser en del har problem med rele 109 da det problem med div ,vw kom med et nytt rele som var bedre farge grå som tåler mer varme ,det gir strøm til div også ecu me mer og med blinkende glød ,kan det være div om man skifter master pumpe gir det også feil kode som på virker div ,men
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår