Gå til innhold

diesel84

Bruker
  • Innholdsteller

    8
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om diesel84

  • Bursdag 02/29/1984

Contact Methods

  • Bosted
    nord

diesel84's Achievements

  1. Men pajeroen er jo 4cyl? En annen ting jeg også lurer på er hvilken clutch man kan kjøpe hvis man er ute etter noe sterkere? Clutchen ble faktisk litt dårlig etter justering av diesel pompa.. Om det er tilfeldig eller ikke det vet jeg ikke.
  2. Er det lite liv på dette forumet eller bare veldig liten interesse for disse bilene/motorene?
  3. Takker for svar:) Hadde vært fint å vært sikker før man starter med noe, regner med at det er den litt eldre pajeroen det er snakk om? 88-90 modell eller noe slikt?
  4. Ble fortalt av en 3.3`td fanatiker at 3.3`en er bedre eller like bra motor som LD28 motoren når det kommer til turbo. Men andre igjen sier at man bare burde styre unna den 3.3`en og satse på 2.8 istedet. Er ny på forumet her og ny i nissan omgivelser. Har en del erfaring fra bmw, ford og litt citroen. Mest bmw man har skrudd på, aldrig japse:) Uansett, hvis noen vet om passende manifoil og grenrør til LD28 turbo konvertering så send gjerne på innboks.
  5. Hvilken turbo manifoil kan passe på de her LD28 motorene? Noen som vet om det passer fra 3.3 patrol? Har en kort patrol fra 86 med LD28 motoren.
  6. Hei. Har en kort patrol 1986 model med LD28 motoren. Har planer om å konvertere den til turbo, lurte da på hvilken turbo manifoil du bruker? Vet du om man kan ta det fra en 3.3 patrol og tilpasse det? Tøff bil btw:)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår