Gå til innhold

Ddriver

Bruker
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Ddriver

  • Bursdag 06/02/1948

Contact Methods

  • Bosted
    Telemark

Ddriver's Achievements

  1. Har fulgt alle intervalservicer på merkeverksted, så jeg tror ikke det er noe å hente ved å bytte filter. Kan luftmengde måler forårsake problemet ?
  2. Skjer som regel ved hard akselerasjon, eller jevn høy belastning, f.eks .oppover Lierbakken på E18. Ingen feilmelding i display. Dersom Aktuatoren er det samme som innsugningsspjeld er dette nettopp byttet. Lagt merke til at turbo "svetter" litt, men dette er kanskje normalt !
  3. Ved belastning etter å ha kjørt ca 2-3t mister jeg trekkraft , ved å stoppe/starte motor er alt ok. Noen ganger ved belastning rister hele bilen. Noen gode forslag til årsak i forhold til symptom ?
  4. Hei, I tillegg til Emission Workshop indikasjon i display og motor lampe som lyser i instumenpanel er sikring på 10A defekt. Denne går med en gang, så det tyder på at 12V kretsen blir betydelig belastet. I tillegg virker ikke tilhengerlys, dette har kanskje sammenheng med defekt sikring ? Kan dette ha noe med insugspjeld å gjøre (spjeld satt seg fast, slik at spjeldmotor går tregt ,og belaster 12V,en. Bilen går normalt og bruker ikke mer diesel enn normalt. På forhånd takk for svar.
  5. Hei, Antar du har reparert feilen -> byttet insugningsrørspjeld (kan kjøpes på ebuy for ca. kr. 1500,- + avgifter) Har samme symptom på min Touran 2006. Ble det ok når du byttet insugningsspjeld ? På forhånd takk for svar
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår