-
Innholdsteller
29 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Om salomonseen
- Bursdag 03/25/1995
core_pfieldgroups_99
-
Modell (eks S4)
Golf
-
Biltype (eks Audi)
Volkswagen
-
Årsmodell (eks 1995)
1998
-
Yrke eller sivil status
Lærling, singel
-
Motor (eks 1.6)
Symaskin
-
Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
Dønn orginal.
-
Fylke
Akershus
Contact Methods
-
Bosted
I Skogen
salomonseen's Achievements

Menig (1/13)
10
Nettsamfunnsomdømme
-
Heisann! Forrige fredag henta jeg meg en '01 Golf 4 1.9 TDI med orginale 150hk. Bilen hadde litt jobb som måtte til for å få den lovlig kjørbar stand (ei knust rute). Jeg fikk fiksa bilen, og skulle begynne og kjøre. Har vel kjørt omlag 20 mil før problemene begynte. Tingen er det at jeg kan kjøre helt vanlig, også plutselig er gasspedalen død! Skjer ingen verdens ting. Har også lagt merke til at turtelleren låser seg på 1100rpm. Er dette slikt nødmodus? Har også sett at det sitter et kembo-svært åpent luftfilter av noe slag. Kan det være derfor? Det kan plutselig skje, ingen fovarsel. Hjelp?
-
Regreim og vannpumpe er byttet på 255 000 kilometer. Nå har bilen gått 308 000 kilometer..
-
Hei! Oppdaget i dag morges at jeg hadde et problem med bilen. Det lakk sinnsyke mengder kjølevæske fra venstre side på motor. Det gjelder en 1998 modell V70 2,4 automat. Bilen har gått 308k, ikke hatt noe problemer med den. Legger ved et bilde av hvor lekkasjen er. Hadde ikke tid til og legge meg under bilen og sjekke konkret hvor det lakk fra, da jeg måtte finne meg en annen bil og komme meg på jobb. Noen som har noe idè om hva dette kan være? Setter meget stor pris på svar!:-)
-
Nei - hadde da prøvd det. En mulighet er og borte hull, men har lite lyst og gjøre det på en turbo til 10 lapper.
-
Leste du hele tråden? :-P Det er to _bolter_ som skrur seg ut av turbo.
-
Hei. Har et problem med boltene som sitter skrudd i turboen på grenrøret mitt. Har en slik turbo (http://bcb.no/Default.aspx?tabid=113&CategoryID=1551&Category2ID=1741&List=1&Level=2&ProductID=22754) Problemet er at boltene som skal skrus i turbo (to av de festes uten mutter) har en tendens til og skru seg ut. Har prøvd med låseskiver av forskjellige typer, uten hell. Locktite smelter jo når det blir varmt nok, så det er bare og glemme. Noen som har tips til og få dette til og sitte bra? Er vanlig M8 gjengede bolter med 13mm hode. Håper på svar! Motoroppsett: 19t turbo H-profil råder Grønne dyser Nye lager, stempelringer, simmeringer i hele motor B230fk 3" eksos 3" lmm Nybygd for 300 mil sia. Mvh Andreas.
-
Jeg kjøpte mitt på Ebay.. Funka bra :)
-
Opp! http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46034972
-
Du må legge opp kabler med relè, sikringsholder og bryter. Gjort det før.
-
Opp! Går grisebillig da jeg ikke får brukt de..
-
Hei, Har nå vraka Golfen, og kjøpt meg V70. Er da ute etter og bytte disse felgene med noen 18" med boltsirkel 5x108. Kan betale mellomlegg om det er nødvendig! Sitter nå splitter nye dekk på 18" jeg selger.
-
Og da spør jeg igjen - har en kamerat som har en han skal selge, men den han har er det knapp til AC på. Vil denne fungere i min bil, da jeg ikke har AC?
-
Opp, går for 3500
-
Har funnet ut at det er vifte-betjeninga ;)
Bilforumet diskusjon
Bilforumet er plassen du diskuterer bilrelatert innhold. Du spør gode spørsmål og får hjelp av dyktige medlemmer med til sammen tusenvis av år med erfaring fra bilhold. Du kan diskutere alt fra bremseproblemer, tips til montering av ekstralys, hjelp til feilsøking. Du kan også dele dine erfaringer med andre og hjelpe andre medlemmer av dette fantastiske samfunnet.
Kommersielt innhold
Innholdet på forumet er i all hovedsak brukergenerert og blir moderert av brukerne selv. Det er strenge regler for posting av direkte reklame fra eksterne aktører. Forumet eies av Ekstralys as og er hovedsponsor av forumet. Ekstralys og enkelte partnere har anledning å poste umoderert innhold som kan inneholde produktplasseringer. I slike tilfeller vil kommersielt innhold være merket av den som poster i dens signatur.